Vevmo Fantasy Football

779 posts / 0 new
Last post
Anyone want Brady ? I have needs at other positions other than QB willing to trade Tom
Take a look at my RBs.
Anyone want Brady ? I have needs at other positions other than QB willing to trade Tom
  I guess you got cold feet?
  Yeah it is Brady lol he was projected to only get me 10 points first game and ended up with 27 at the end. Rivalry match coming up against the Bills his stats should be crazy. Just trying to figure out if I want to live and die by Marcus Mariota after only one great game against the Bucs. 
Anyone want Brady ? I have needs at other positions other than QB willing to trade Tom
  I guess you got cold feet?
  Yeah it is Brady lol he was projected to only get me 10 points first game and ended up with 27 at the end. Rivalry match coming up against the Bills his stats should be crazy. Just trying to figure out if I want to live and die by Marcus Mariota after only one great game against the Bucs. 
Well now we know the answer.... Ugh.
I picked up Julius Thomas and Victor Cruz from FA can't believe no one had them. Two more weeks left and I can use them both they will be back from their injuries.
I picked up Julius Thomas and Victor Cruz from FA can't believe no one had them. Two more weeks left and I can use them both they will be back from their injuries.
I wouldn't expect much out of Cruz coming off two different leg injuries.
I picked up Julius Thomas and Victor Cruz from FA can't believe no one had them. Two more weeks left and I can use them both they will be back from their injuries.
  Great pickups! Now all you need is for Thomas and the Jags to trade for Peyton Manning and get Victor Cruz to hop on a time machine back to 2012.    
To my fantasy football enemies CMJ , Bacchus , MTV Junky mark my words I will have the last laugh. 
I picked up Julius Thomas and Victor Cruz from FA can't believe no one had them. Two more weeks left and I can use them both they will be back from their injuries.
  Great pickups! Now all you need is for Thomas and the Jags to trade for Peyton Manning and get Victor Cruz to hop on a time machine back to 2012.    
Very funny care to make a bet ? a friendly wager 
Talent is talent Bacchus im sure Julius Thomas is going to make Blake B. look good. 
To my fantasy football enemies CMJ , Bacchus , MTV Junky mark my words I will have the last laugh. 
Highly doubtful!
Bacchus!!! If I win this season of ffl can I be princess of the site??? Biggrin
RIP DScott I will be handing you your first loss tomorrow 
Lol my projections are so inaccurate, im only a little worried. 
RIP DScott I will be handing you your first loss tomorrow 
remember when you said that last week and lost. 
lost last week with 2 people who didn't even play on my roster.... by 6 points. How amusing. Now I should only be down one person for a few weeks, so I should win this week.
CMJ will be my next victim.  Smile
Well the only 2 females get to battle it out this week 
Aww WTF Alshon Jeffery is out.
CMJ will be my next victim.  Smile
I care less about this week and more about my future. Carlos Hyde Sad
Jamie your defense needs to stop playing now. Also I knew I should have played kapernick but I figured if I played Wilson and they win I wouldn't be upset as much.... Ok actually I would still be devestated but the packers will win anyways
Congrats Bacchus on so far destroying me even without Tom Brady. Your wr Antonio Brown is KICKING my ass. My only hope is that Rodgers gets like 30 or more points.
Damn gronk is fucking hot!!! Im obsessed with my first draft pick!!!
Bacchus!!! If I win this season of ffl can I be princess of the site??? Biggrin
  Sure thing.  ;-)
Bacchus!!! If I win this season of ffl can I be princess of the site??? Biggrin
  Sure thing.  ;-)
<3
Omg I should have started tannehill -_-
Omg I should have started tannehill -_-
well I don't think you need to worry. Last. Week I had the 2nd highest points this week I will have the 2nd lowest... Smh 
Omg I should have started tannehill -_-
well I don't think you need to worry. Last. Week I had the 2nd highest points this week I will have the 2nd lowest... Smh 
Welcome to Vevmo Fantasy Football, where every week it's like watching Tony Romo.
I don't know why Aaron Rodgers kept on having the ball rushed. He could have easily scored another touchdown if he focused on passing more.
RIP DScott I will be handing you your first loss tomorrow 
  #rekt

Pages