VC: Assassins- Viewer's Thread

569 posts / 0 new
Last post

Ugh not that Shanley bitch

Hmm what's the tea on her?

Daddy DAF wrote:

el_greco wrote:[color=maroon]VOTE MAROON

okay greco avoiding black i wonder why...racist af

Arent KVM and Shanley Black? Or am i blind lol

Blind

[coloer=black]VOTE BLACK

KlounV3 wrote:

Maroon has it.10 Minutes

This link doesnt work.

It should now

So are we really counting AYTO2 as a debut game LMAOOOOOOOO

So are we really counting AYTO2 as a debut game LMAOOOOOOOO

LMFAOOOOOO why not I figured it fit ⚰

TIL: IF cant tell the difference between black and yellow.

YEAHHH UHUHHH YOU KNOW WHAT IT IS 

InterFan wrote:

Ugh not that Shanley bitch

Hmm what's the tea on her?

She's the inactive type

Hardbitten >>>>>

KVM out of retirement? Mhmmm. 

I don't know that player you just revealed...

am i the only maroon

TIL: IF cant tell the difference between black and yellow.YEAHHH UHUHHH YOU KNOW WHAT IT IS 

I was looking at the wrong thing lmao

TIL: IF cant tell the difference between black and yellow.YEAHHH UHUHHH YOU KNOW WHAT IT IS 

Black/Yellow colorblindness is real. Show some compassion for others

TIL: IF cant tell the difference between black and yellow.YEAHHH UHUHHH YOU KNOW WHAT IT IS 

Yaaaassssss "black and yellow. black and yellow. black and yellow. black and yellow." 

I don't know that player you just revealed...

stopppp

Daddy DAF wrote:

TIL: IF cant tell the difference between black and yellow.YEAHHH UHUHHH YOU KNOW WHAT IT IS 

Black/Yellow colorblindness is real. Show some compassion for others

you wont vote black, el camilanator

el_greco wrote:

Daddy DAF wrote:TIL: IF cant tell the difference between black and yellow.YEAHHH UHUHHH YOU KNOW WHAT IT IS 

Black/Yellow colorblindness is real. Show some compassion for others

you wont vote black, el camilanator

I just voted black

badladjj wrote:

InterFan wrote:Ugh not that Shanley bitch

Hmm what's the tea on her?

She's the inactive type

First boot vibes >>>>>>>>

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh their names are their respective colors, I was so confused for a moment. 

Y'all I can't even begin to describe how much this black and yellow thing is killing me rn. You'll find out tho ☕️

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh their names are their respective colors, I was so confused for a moment. 

⚰⚰

KVM biggest vendettas is bruno tony and cory

Y'all I can't even begin to describe how much this black and yellow thing is killing me rn. You'll find out tho ☕️

It's like the "what color is the dress" controversy 

Hardbitten doesnt have a female counterpart ? I know he's special but we shouldn't single him out more.

But I thought KVM was retired...

KlounV3 wrote:

Y'all I can't even begin to describe how much this black and yellow thing is killing me rn. You'll find out tho ☕️

It's like the "what color is the dress" controversy 

there was no controversy 

Hardbitten doesnt have a female counterpart ? I know he's special but we shouldn't single him out more.

Gucci Mane wrote:

KlounV3 wrote:Y'all I can't even begin to describe how much this black and yellow thing is killing me rn. You'll find out tho ☕️

It's like the "what color is the dress" controversy 

there was no controversy 

Lmao 

hb is his own female coutnerpart too...gonna get himself elimianted twice once again

Vote Red next

Pages