Survivor: Ghost Island - The Finish Line Is in Sight

127 posts / 0 new
Last post

Morgan was cool, she’s an whale trainer or something and I’ve got a soft spot for my fellow animal lovers.

So does that mean you have a soft spot for Dolphin Trainer JD?

Bradly does deserve to come back with Stephanie

HonestTea101 wrote:

Morgan was cool, she’s an whale trainer or something and I’ve got a soft spot for my fellow animal lovers.

So does that mean you have a soft spot for Dolphin Trainer JD?Bradly does deserve to come back with Stephanie

I loved JD on Real World. That’s where he actually was lit 

Yall only like bradley cause he gone lmao, but he was the most "naviti strong" person there was. 

 

Yall only like bradley cause he gone lmao, but he was the most "naviti strong" person there was.  

Bye. We’ve been Bradley fans since the beginning minus KVM resident hater

Bradley would have been worse than Kellyn about Naviti strong if he didn’t get voted off, getting voted off was the best thing for his image. 30 days of him everyone would be wishing him dead 

Season really would’ve been 10x better if Legend Stephanie, Bradley, Morgan, and Gonzalez didn’t go so early. 

Cochroach wrote:

Yall only like bradley cause he gone lmao, but he was the most "naviti strong" person there was.  

Bye. We’ve been Bradley fans since the beginning minus KVM resident hater

Who is we've? Im pretty sure everyone aside from me and a few others was hating on him lmaoo not that it matters but yeah back to my original statement; Bradley was the OG Naviti strong. 

He wouldve been more tolerable than Kellyn/Don tho cause he wasnt panicky and erratic 

Yall only like bradley cause he gone lmao, but he was the most "naviti strong" person there was.  

I'm dead at the first tribe of strangers in years with no theme tieing them togeter ended up being the closest in a long time. 

I don’t know how anyone can call this season trash, it’s been a fucking great season. Easily the best in a long friggen time.

Really?

JayTea wrote:

It’s crazy how irrelevant Chelsea is portrayed when her resume isn’t bad, you’d think she was just sitting around with her edit 

Yeah, I'm trying to figure out her edit.

She officially passed purple kelly as the least shown after 10 episodes 

Season really would’ve been 10x better if Legend Stephanie, Bradley, Morgan, and Gonzalez didn’t go so early. 

Bradly would've played the game unlike Helen Kellyn over here, who's blinded by her Naviti Strong mindset and terrible gut feeling. Bradley was only Naviti strong cause it best suited his game during pre-merge.

HELEN KELLYN

Morgan was still robbed though. 

Based on social media, she had the most personality and charm of everyone on this cast (excluding our lady and savior). She’s so damn likable it’s ridiculous. 

Hopfully now things will pick up. This post merge has been pretty lackluster, there have been zero surprises.  

Also idk who Chelsea pissed off during production but she almost has as much confessionals as immunity wins,  2 wins, 3 confessionals 

Who I want to win,  Wendell Laurel or Kellyn. I still like Kellyn but she's fucking up. Chelsea can win too. But the other 4 are trash

HELEN KELLYN

Season was good premerge but horrible postmerge so far. Hope Wendell wins but not that invested in this season

I dont even care who wins this season but if wendell and dom actually go to final 2 together ill be very disappointed in wendell

I watched and why was Jenna so mad?

I watched and why was Jenna so mad?

Mad or zero emotion blank face?

the last full season i watched was MvGX is this better or worse than that

the last full season i watched was MvGX is this better or worse than that

Worse

Daddy DAF wrote:

the last full season i watched was MvGX is this better or worse than that

Worse

my survivor exile continues

LurkerNoMore wrote:

Daddy DAF wrote:the last full season i watched was MvGX is this better or worse than that

Worse

my survivor exile continues

This season ended premerge when everyone likable left.

Could y’all imagine how ICONIC this season would’ve been with a reverse boot order!?

Daddy DAF wrote:

the last full season i watched was MvGX is this better or worse than that

Worse

and MvGx was already a snoozefest

I'm still floored at casual survivor fans love for Donathan. 

tbh a Dom win would be best case scenario for me at this point

how sad

Pages