Real World Seattle: Bad Blood - Robbie Padovano

114 posts / 0 new
Last post

Bet Robbie has never accepted money from men in Manhattan after a night of dancing like Mike Crescenzo has.  

"$10,000 for a night you won't forget" I'm sleep. 

Why some of his roomates(not just mike/peter) are obsessed with his sexual orientation? Despite him having a gf rumor between them is that he is "gay".Mike say that Peter have a text that exposed it. Smh

who cares???? Robbie grew the most and mike needs to sir down he's low key homo so I'm not surprised they got a text. I bet they tried with it too with aytos ryan and andre

Bet Robbie has never accepted money from men in Manhattan after a night of dancing like Mike Crescenzo has.  

Tell it boo

Mike probably did it with stone face Morgan when Tori wasn't around. There's an audience with several seats available for him.

I'm convinced!! All Italian MTV mikes are gay let's go down the line shall we:

Mike from Jersey Shore true life

Mike Sorrentino jersey shore

 

 

 

 

 

 

Mike Crencosco (or whatever the hell is name and age is)real world bad blood 

Mike also needs to lay off the molly and other pills he's taking.  He's aged like shit. 

Mike also needs to lay off the molly and other pills he's taking.  He's aged like shit. 

Theres no pills that's just straight snorting. Gotta use that big nose for something 

challenge13 wrote:

Mike also needs to lay off the molly and other pills he's taking.  He's aged like shit. 

Theres no pills that's just straight snorting. Gotta use that big nose for something 

he crushes up the pills silly lmaoooo he was def that dude at 17 who thought he was bad ass in high school snorting tylenol PM pills

ahhh trippy maneeee

Anyyyyywayyyyys... I hate Robbie lol. Jay 2.0

Anyyyyywayyyyys... I hate Robbie lol. Jay 2.0

*cuts HT off Christmas list again*

However his lips don't match his face fwiw

Anyyyyywayyyyys... I hate Robbie lol. Jay 2.0

how? i dont see it

HonestTea101 wrote:

Anyyyyywayyyyys... I hate Robbie lol. Jay 2.0

how? i dont see it

The more and more I watched this show, and his really crappy Youtube channel, the more I loathe this guy. 

Seriously, #maserobbietakeover....?

Dude has like 250 youtube subscribers....SMH

Bet Robbie has never accepted money from men in Manhattan after a night of dancing like Mike Crescenzo has.  

Yass! And Peter should be more concerned about his Money that Mike literally blew up his nose. #ByeFelicia #AndFeliciaWasOnCrackToo

The more and more I watched this show, and his really crappy Youtube channel, the more I loathe this guy. Seriously, #maserobbietakeover....?Dude has like 250 youtube subscribers....SMH

He has a youtube channel? DIdn't know that.

The more and more I watched this show, and his really crappy Youtube channel, the more I loathe this guy. Seriously, #maserobbietakeover....?Dude has like 250 youtube subscribers....SMH

lmao

Anyyyyywayyyyys... I hate Robbie lol. Jay 2.0

not at all   Jay was a dick, robbie was harmless. 

Teech wrote:

The more and more I watched this show, and his really crappy Youtube channel, the more I loathe this guy. Seriously, #maserobbietakeover....?Dude has like 250 youtube subscribers....SMH

He has a youtube channel? DIdn't know that.

 

Check it out. So cringeworthy. He just recaps the episodes by....talking about the episodes. He never really provides any background info that wasn't shown and he has hella edits in the vids. He also looks really uncomfortable. 

Debut Album wrote:

Teech wrote:The more and more I watched this show, and his really crappy Youtube channel, the more I loathe this guy. Seriously, #maserobbietakeover....?Dude has like 250 youtube subscribers....SMH

He has a youtube channel? DIdn't know that.

 Check it out. So cringeworthy. He just recaps the episodes by....talking about the episodes. He never really provides any background info that wasn't shown and he has hella edits in the vids. He also looks really uncomfortable. 

i think he just writes out everything he is going to say like on real world lol. take out a book with "uplifting" quotes and rehearse your lines. smh

But what was up with Robbie ending the season like The Breakfast Club...

ahhh your not gonna have my muddahs meatbahls? ya dead to me!

But what was up with Robbie ending the season like The Breakfast Club...

And

Robbie <3.

Pages