Nia Moore on The Challenge

313 posts / 0 new
Last post

I love Nia so much, get so sad every season she's not on. But i do have hope & faith that she will return someday. 

And Sarah is STILL mad lmaoooo

Its a shame bcuz nia fit every format since exes 2 and probably woulda made those seasons better. On bloodlines she coulda went with Makeda (her sister) Rivals 3 Jordan or Bananas and on Invasion she woulda def made finals and won the season

And Sarah is STILL mad lmaoooo

thinking about it. How many times has Sarah been dragged on these shows lol? Ryan Conklin, Chet, JD, Katelynn, Katie, Nia, John, Wes, Devin. Long list of people 

The fact that Nia and Marie were suppose to be on Bloodlines. That season would have instantly been better.

Instead we got the coachella meth head and transgender Ansel Elgort smh. 

Graphik wrote:

And Sarah is STILL mad lmaoooo

thinking about it. How many times has Sarah been dragged on these shows lol? Ryan Conklin, Chet, JD, Katelynn, Katie, Nia, John, Wes, Devin. Long list of people 

She's still so oblivious & unaware to the fact that SHE is the problem.

Instead we got the coachella meth head and transgender Ansel Elgort smh

I totally see it now. Biggrin

rwportland2 wrote:

Graphik wrote:And Sarah is STILL mad lmaoooo

thinking about it. How many times has Sarah been dragged on these shows lol? Ryan Conklin, Chet, JD, Katelynn, Katie, Nia, John, Wes, Devin. Long list of people 

She's still so oblivious & unaware to the fact that SHE is the problem.

Kinda like Camilla...

Why couldn't have Nia clocked her on Free Agents?

Why are there so many extra irrelevant threads being created

Nia taught me that it's okay to be out and proud. You should never hide anything in life.

My fucking Goddess for real though. There will NEVER be an icon quite like her. A damn Legend in every sense of the word.

This thread makes me so happy! Very well deserved ❤️

I dont see queen Nia returning, I feel like production is way stricter after the incident with tonya.  Production probablity  considers nia to be a liability, and they dont take lightly to any kind of sexual assault. She shoulda just punched jordan instead as they seem to be more leniant to fighting.. I mean they gave tony and shane a warning after they fought and let amanda back on the challenge when shes punked camila 3 times now.

Exes 2 reunionSarah: And this bag of mashed potatoes is enough to climb up a mountain.Nia: And I'm soooo glad that you actually wrote that down and probably rehearsed it 20 times before you got on the stage to say it with slight conviction. But bravo, nonetheless! lmaoooooo Sarah thought she was going to own Nia in that moment but Nia got her once again. Sarah had nothing to say afterwards hahah damn Nia was such a quick witted iconic bad ass <3 I miss her so much. 

This is my favorite Nia's quote ever. I use this irl (minus stage part lol)

And Sarah is STILL mad lmaoooo

While Nia gives zero fucks about that slob <3

Real talk tho: when I'm dragging people IRL, I call them "Champion" like Nia did to Bananas.

The fact that Nia and Marie were suppose to be on Bloodlines. That season would have instantly been better.

Them over Christina and her brother & Camila and Larissa would've been MILES better than the tragic Bloodlines we got. 

rwportland2 wrote:

The fact that Nia and Marie were suppose to be on Bloodlines. That season would have instantly been better.

Them over Christina and her brother & Camila and Larissa would've been MILES better than the tragic Bloodlines we got. 

lmao

Nia taught me how to be a strong independent black woman.

Nia Moore? Four for your Nia Moore you go Nia Moore!

and none for Sarah Rice....BYE!

 

 

Real talk tho: when I'm dragging people IRL, I call them "Champion" like Nia did to Bananas.

'I'm not gonna bring trash to my beach'

Nia taught me how to be a strong independent black woman.

Queen gets her own thread? ICONIC! But seriously, I miss her so much and regardless of peoples’ opinions, she gets people talking and creates controversy, which is something this show needs.

#BringBackNia

I dont see queen Nia returning, I feel like production is way stricter after the incident with tonya.  Production probablity  considers nia to be a liability, and they dont take lightly to any kind of sexual assault. She shoulda just punched jordan instead as they seem to be more leniant to fighting.. I mean they gave tony and shane a warning after they fought and let amanda back on the challenge when shes punked camila 3 times now.

Yeah I think they take any type of sexual assualt way more serious than fighting especially after the Tonya incident. Plus she had her huge fight with Averey on her season. To me it seems like there are just making an example out of her to show everyone how strict they are with that stuff. 

Queen gets her own thread? ICONIC! But seriously, I miss her so much and regardless of peoples’ opinions, she gets people talking and creates controversy, which is something this show needs.#BringBackNia

The fact that she still gets discussed the way she does after not being apart of the show for two years now speaks to her impact.

Graphik wrote:

And Sarah is STILL mad lmaoooo

While Nia gives zero fucks about that slob <3

I would love it if she gave a shit about the shows & gave her opinion on the shows/seasons after Exes 2. I would've LOVED to hear her unfiltered opinions on Ashley M., Kailah, Theo/Kassius, Amanda & all the AYTO that came after her, The Redneck trash from GBOGH, etc.

I get why she doesn't speak about the show now because she's not apart of it anymore, but I would LOVE some Nia commentary on Raticate/Doormat and definitely the Lavender ladies. Smile

brett wrote:

I dont see queen Nia returning, I feel like production is way stricter after the incident with tonya.  Production probablity  considers nia to be a liability, and they dont take lightly to any kind of sexual assault. She shoulda just punched jordan instead as they seem to be more leniant to fighting.. I mean they gave tony and shane a warning after they fought and let amanda back on the challenge when shes punked camila 3 times now.

Yeah I think they take any type of sexual assualt way more serious than fighting especially after the Tonya incident. Plus she had her huge fight with Averey on her season. To me it seems like there are just making an example out of her to show everyone how strict they are with that stuff. 

For me this is exactly why she should have never been allowed on the show. Yes, CT has lost his temper and gotten way too violent. I could buy into him not being allowed back either. Regardless, Nia's actions on Portland were premeditated and intended to cause physical harm against her housemates. To my knowledge, she never really showed any remorse for that and felt justified (though I know her an Averey supposedly made up off camera). And regarding her actions with Jordan on Exes 2, its worth repeating that if the situation was reversed and Jordan touched some part of Nia he would have been out immediately. They were absolutely in the right to kick her off, and should have done it immediately instead of waiting hours like they did. If Nia has grown since those incidents then awesome and I'm happy for her and her fans, but if you think she should be allowed back, I hope you think Vinny or another guy in a similar situation should be allowed back too.

I would love it if she gave a shit about the shows & gave her opinion on the shows/seasons after Exes 2. I would've LOVED to hear her unfiltered opinions on Ashley M., Kailah, Theo/Kassius, Amanda & all the AYTO that came after her, The Redneck trash from GBOGH, etc.

OMG I'm dying at the thought of Jenna T and Nia being on a Challenge together. Nia would drag that bitch to hell and back.

Pages