Ex on the Beach -USA (Season 1)

845 posts / 0 new
Last post

RottenBanan wrote:

nevidcm wrote:And like, it's pretty much a given Jenna will be on since she can't be on the Challenge next season with her bum leg and all. 

Jenna said on her live she was doing 32 so did tori 

is she ok now? her injury looked really rough

She just took her first steps since August yesterday at physical therapy. She is no where near cleared to go.

cory and jenna lolz

lowkey tho the sexual tension between them is off the charts

This is the perfect show for people like Alicia Tony Cory Etc

nevidcm wrote:

And like, it's pretty much a given Jenna will be on since she can't be on the Challenge next season with her bum leg and all. 

Jenna said on her live she was doing 32 so did tori 

tori’s also whining saying reality tv is the worst and all the hate she gets can’t handle it so i wonder if she will really come back 

So wait the show name is essentially what the show is? Lol. How long do seasons last?

RottenBanan wrote:

nevidcm wrote:And like, it's pretty much a given Jenna will be on since she can't be on the Challenge next season with her bum leg and all. 

Jenna said on her live she was doing 32 so did tori 

tori’s also whining saying reality tv is the worst and all the hate she gets can’t handle it so i wonder if she will really come back 

We can only pray that she stays away.

For her well being of course... ha ha.. ha.. ha.

Tbone123 wrote:

HonestTea101 wrote:Jennifer/RobbieTony/MadisonKeith/AlexisNurys/Malcom 

Don’t you ever our Jennifer’s groupie ass anywhere near those other legends.

Whether you like it or not, Jennifer WILL be an MTV legend. She'll go down in the books with the likes of Farrah and Sammi.

No.

I’m gonna need alexis and Keith 

TwoStrikes wrote:

I’m gonna need alexis and Keith 

oh wow I didn't even think of it at first but amanda please, tana lea, and alyssa could all actually find their way onto this and then become challenge eligible. 

i wonder if production thinks this might be a way to get some old favorites back into the mix as well. if you don't completely hate your ex it could be a fun way to spend a few weeks, all the partying and mingling with none of the physical stress. 

Old favorites? They are not casting dinosaurs on this lol 

All the ppl I have heard about are relative young ppl on this franchise and they are good looking. 

Btw can someone explain what' the concept of this show? I have seen clips of it online but is just them having sex or fighting... Do they do challenges? Win something?

Starts with 6 singles, every two/three days, three hgs have to go to the "beach of doom" where one of them get their exes coming to the beach. 
Meanwhile they spend their time partying, hooking up and go on dates. They always have a device called "Tablet of terror" that sends people to dates and gives twists like "going to sleep in the woods alone"/ "leaking pics from dates" to the most extreme and sending someone home at the spot.
There are literally just waiting in the house until they can get out of there to party and for their exes to arrivelol

Probably why the significant others theme got scrapped 

I would say Leroy/Alyson (Ex-GF) would be perfect as well as Tony/Madison but that's about it for the Challenge side tbh. As far as AYTO , they can keep all of them basically I want a fresh cast with messy exes 

When MTV starts a new show because Jenna can’t do challenges anymore.

tbh lol. 

Desperado 

Camila's redemption arc incoming lol.

I feel like it’s gonna be so strange seeing Challengers on a different show lol.

Cory Wharton and Alicia Wrignt are heavily speculated. 

omg I'm hyped for this. It seems sooooo messy.

I need to know who the possibilties are!!

Alicia is perfect for this

Cory Wharton and Alicia Wrignt are heavily speculated. 

*pretends to be shocked*

Wonder when and for how long this will film..

Lmfao Cory was literally MADE for this show

PinkRose wrote:

Cory Wharton and Alicia Wrignt are heavily speculated. 

*pretends to be shocked*

They could do a whole season just with Corys exes.

Starts with 6 singles, every two/three days, three hgs have to go to the "beach of doom" where one of them get their exes coming to the beach. Meanwhile they spend their time partying, hooking up and go on dates. They always have a device called "Tablet of terror" that sends people to dates and gives twists like "going to sleep in the woods alone"/ "leaking pics from dates" to the most extreme and sending someone home at the spot.There are literally just waiting in the house until they can get out of there to party and for their exes to arrivelol

So it' basically an orgy house? I still don't get the point of it like no prize money or point at all Lol 

Does new exes pairs get introduce midway through? Or just exes of the original 6 ppl are the ones that come on later episodes ?

GDInstall wrote:

Starts with 6 singles, every two/three days, three hgs have to go to the "beach of doom" where one of them get their exes coming to the beach. Meanwhile they spend their time partying, hooking up and go on dates. They always have a device called "Tablet of terror" that sends people to dates and gives twists like "going to sleep in the woods alone"/ "leaking pics from dates" to the most extreme and sending someone home at the spot.There are literally just waiting in the house until they can get out of there to party and for their exes to arrivelol

So it' basically an orgy house? I still don't get the point of it like no prize money or point at all Lol Does new exes pairs get introduce midway through? Or just exes of the original 6 ppl are the ones that come on later episodes ?

im trying to think about it as bad girls club only an orgy house with no prize or anything 

Is this the United Kingdom show where the weird face guy is from?

Madison and Taylor pleaseee

GDInstall wrote:

Starts with 6 singles, every two/three days, three hgs have to go to the "beach of doom" where one of them get their exes coming to the beach. Meanwhile they spend their time partying, hooking up and go on dates. They always have a device called "Tablet of terror" that sends people to dates and gives twists like "going to sleep in the woods alone"/ "leaking pics from dates" to the most extreme and sending someone home at the spot.There are literally just waiting in the house until they can get out of there to party and for their exes to arrivelol

So it' basically an orgy house? I still don't get the point of it like no prize money or point at all Lol Does new exes pairs get introduce midway through? Or just exes of the original 6 ppl are the ones that come on later episodes ?

 

....and imagine Cory on this. No competition. Just thirstin'. God damn what a hot mess.

Pages