The Challenge XXX: Dirty 30 - Guess Who's Coming to Dinner

829 posts / 0 new
Last post

Tori's manly ass zzzz

she fine as shit

Johnny always start shit and get scary when people ready to square up. He did the same thing to Derrick in the ruins

lmao imagine fighting on the challenge. you’d have to be such a trash human.

Well At least he's pissed at the right person....

HonestTea101 wrote:

Tori's manly ass zzzz

she fine as shit

you wrong pippen

Tony's a little baby

Can we get to the redemption challenge now?

Tony is overreacting like crazy, but it's so weird to see John's old ass wearing wigs and gluing feathers to people's faces. 

No he isn't that's annoying especially when you're asleep, Johnny needs to grow up 

i want to see bananas go off on someone i can't remember the last time he has if ever?

They need to stop giving Tony so much screen time 

HonestTea101 wrote:

Tori's manly ass zzzz

she fine as shit

nigga she prolly taller then your cinnamon toast crunch ass :thethinker:

"Now you need to chill" = Im scared

Real World Key West was over 10 years ago and John hasn't matured an ounce since. Tragic

Really tired of hearing Tony talk about his family, same shit every season 

Yesss Tony go awf, I lowkey stan mad sober Tony cus that Louisiana side come out>>>>>>>>>

aladmaho wrote:

HonestTea101 wrote:Tori's manly ass zzzz

she fine as shit

nigga she prolly taller then your cinnamon crunch ass :thethinker:

this was an attempt, move around 

it's so pathetic to see him dress up in wigs still, so pathetic smh

Lovers quarrel 

Imagine being 40 years old and doing this high-school pranks ... Embarassing

Jordan is funny af this season 

Played yourself wrote:

Johnny always start shit and get scary when people ready to square up. He did the same thing to Derrick in the ruins

lmao imagine fighting on the challenge. you’d have to be such a trash human.

imagine being old AF and playing childish ass games.

Yes CT lol 

Lmao this man stressing fr

That's kind of scary how Tony goes from 0 to 100 and then 100 to 0 so quickly

Zzzzzz

Man more mad at his eyebrows than his relationship and family situation.

John at an interview

What are your interests?

John: stealing people's toilet seats and gluing feathers to their faces. 

HonestTea101 wrote:

aladmaho wrote:

HonestTea101 wrote:Tori's manly ass zzzz

she fine as shit

nigga she prolly taller then your cinnamon crunch ass :thethinker:

this was an attempt, move around 

At least he didn't rip Tony's underwear 

Yeah Tony needs a break from these...

Played yourself wrote:

Johnny always start shit and get scary when people ready to square up. He did the same thing to Derrick in the ruins

lmao imagine fighting on the challenge. you’d have to be such a trash human.

omg I hate you lmao

Pages