The Challenge XXX: Dirty 30- Cara Maria Sorbello

330 posts / 0 new
Last post

Zzzzz this season - and most of last 

Gorbo wrote:

I didn't realize cara had nudes on the internet. Now she's even hotter haha

and when she came for the Total Divas on twitter for being hoes people replied with pics of her being a hoe lol

Our favorite moment >>>>>>

Gorbo wrote:

I didn't realize cara had nudes on the internet. Now she's even hotter haha

You didnt know about The Fappening?and when she came for the Total Divas on twitter for being hoes people replied with pics of her being a hoe lol

Nah, I didn't know. But I don't mind haha 

she acts so high and mighty when shes only won a challenge, and she won it against the worst competitors so thats not saying much

cory whos stupid with a bum knee, and jenna who you know isnt dealing with much upstairs

Cara Maria is salty she's not getting enough airtime and you know she feels Kailah has taken her place. hahaha. 

She is also so hypocritical. She should be the last person criticizing someone for crying because they feel outcast. That was her trademark for most of her challenges! Bitch bye *in Amanda voice*

she acts so high and mighty when shes only won a challenge, and she won it against the worst competitors so thats not saying muchcory whos stupid with a bum knee, and jenna who you know isnt dealing with much upstairs

But she eliminated Aneesa and John, and her cousin won against Abram's fam. So give credit where credit is due.

Cara is so unlikeable. I think she has an inferiority complex. People who she feels are a threat she acts the shadiest towards.

She keeps saying on Twitter that there was an alliance between her, Camila, Jenna and Kailah. And she has this weird hatred for Kailah on social media so something is probably going to happen with them later. 

Kailah is probably going to pull a Jemmye and throw Cara against Camilla at some point

I liked Cara better when she was crying and insecure. Sure she could be annoying, but at least she was humble. She was also so much prettier to me back then. Now her attitude has made her less attractive to me. I used to think she was gorgeous.

I feel bad for cara, i seriously think these shows are her life, she probably has no true friends outside of the people on the show.

No comment... Marie said it all Smile

Trash

I liked Cara better when she was crying and insecure. Sure she could be annoying, but at least she was humble. She was also so much prettier to me back then. Now her attitude has made her less attractive to me. I used to think she was gorgeous.

How is she not still humble ? What has she done till now that is cocky ? 

She's cocky, she calle Amanda a baby for a chip thing when all of rivals she'd claim bullying if someone looked at her funny

Caramaria is the most hypocrtical person.

Emily had her shook on twitter again.. YASS Team Emily

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

I think Emily just doesn't like Caramaria so whatever she says just annoys her and pisses her off.

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

Ok but who wants another girl talking about her body? Like the fuck...

Emily set her straight though, know that.

kollanekoer wrote:

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

Ok but who wants another girl talking about her body? Like the fuck...Emily set her straight though, know that.

If I had awesome body like Emily, I would like people telling me I look great or talk about it in good way. CM did not offend her any means and someone like Emily, who is really into being strong, not weak skinny woman that should not bother her. 

Emily overreacted over nothing, 30 pounds? Its laughable

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

If someone said that about cara she'd lose it 

kollanekoer wrote:

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

If someone said that about cara she'd lose it 

then she is insecure too. idgi strong awesome women feeling weird about their weight. its first time i am hearing about it. usually all these fitness people dont care about weight bc they know it means nothing

HonestTea101 wrote:

kollanekoer wrote:I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

Ok but who wants another girl talking about her body? Like the fuck...Emily set her straight though, know that.

If I had awesome body like Emily, I would like people telling me I look great or talk about it in good way. CM did not offend her any means and someone like Emily, who is really into being strong, not weak skinny woman that should not bother her. Emily overreacted over nothing, 30 pounds? Its laughable

Reaching

kollanekoer wrote:

HonestTea101 wrote:

kollanekoer wrote:I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

Ok but who wants another girl talking about her body? Like the fuck...Emily set her straight though, know that.

If I had awesome body like Emily, I would like people telling me I look great or talk about it in good way. CM did not offend her any means and someone like Emily, who is really into being strong, not weak skinny woman that should not bother her. Emily overreacted over nothing, 30 pounds? Its laughable

Reaching

idc about cm that much anymore, point still stays. I am really into fitness and this shit was stupid

I think Emily is really insecure if she got offended by 30 pounds lol. Like wtf Biggrin

She's have irrelevancy issues right now. Shes probably getting no camera focus so she's trying to start unnecessary drama. Cara straight up praised her and she replied like a bitter old lady. She's always been smug and high-handed so its no real surprise. 

Emily >>>> Cara in everything

Emily >>>> Cara in everything

I fact checked this and it came up true.

Emily does crossfit as a career, not as a way to still be below elite like Cara 

Emily >>>> Cara in everything

I disagree. Anything Physical Emily is winning hands down. But would say Cara would beat Emily in a puzzle. As for Eating/Endurance, we havent seen Emily compete in a long time and Cara has improved ALOT since their last season together. Emily i would say is overall better for sure but not in everything. 

Shes also always been a bit too confident and high handed. Like on Rivals 2 she wouldnt let Cara join the fitness thing for no  apparent reason. She always has an issue when Emily is one of the few people that shouldnt. Also while Cara may have a terrible case of twitter fingers atleast she's only attacking people that attack her too. Emily is straight up being a bitch when Cara is being nothing but nice because she thinks she's too good for her.

Weren't you saying something about Veronica on SM recently? Emily is no different.

Pages