The Challenge XXX: Dirty 30 - Derrick Kosinski

220 posts / 0 new
Last post

This king needs more airtime

Agreed! I feel like the whole cast loves him based on social media so I wanna see him more!!!

Hope he doesn't kiss bananas ass 

He never did. Yes he was in alliances with Bananas in the past, but unlike Leroy, Tony, Dario, etc., Derrick always played the game for himself first. If anything, Bananas always ranked lower than him in alliances.

Offcharsky19 wrote:

Hope he doesn't kiss bananas ass 

He never did. Yes he was in alliances with Bananas in the past, but unlike Leroy, Tony, Dario, etc., Derrick always played the game for himself first. If anything, Bananas always ranked lower than him in alliances.

It was mainly Derrick in alliance with Kenny/Evan and Johnny came along lol

justintime wrote:

This king needs more airtime

Agreed! I feel like the whole cast loves him based on social media so I wanna see him more!!!

I love how he promotes the show a lot and interacts with the fans. He's really excited to be back <3 hopefully they show more of him soon! I want to see him kick ass in an elimination again. 

deeper wrote:

Offcharsky19 wrote:Hope he doesn't kiss bananas ass 

He never did. Yes he was in alliances with Bananas in the past, but unlike Leroy, Tony, Dario, etc., Derrick always played the game for himself first. If anything, Bananas always ranked lower than him in alliances.

It was mainly Derrick in alliance with Kenny/Evan and Johnny came along lol

The alliance really was DEK not JEK

All johnny did was came along and became the GOAT

JEKFAN wrote:

deeper wrote:

Offcharsky19 wrote:Hope he doesn't kiss bananas ass 

He never did. Yes he was in alliances with Bananas in the past, but unlike Leroy, Tony, Dario, etc., Derrick always played the game for himself first. If anything, Bananas always ranked lower than him in alliances.

It was mainly Derrick in alliance with Kenny/Evan and Johnny came along lol

The alliance really was DEK not JEK

I would go as far as to say the alliances were EK, DK, and JK on the Ruins. I don't think Evan and Derrick would've had a strong alliance with each other had Kenny not made it clear that Derrick was his boy. They didn't have the animosity that Evan and Johnny did back then but I doubt Derrick would've rolled with Evan over Darrell and Syrus had Kenny not been there.

Daddy as fuck. Wife me up please.

Daddy as fuck. Wife me up please.

I swear Derrick and hunter are part of the same tribe, derrick literally looks like he could be hunters dad, they both have the same damn receding hairline lmao

Love D! So far he has been non existent

Love D! So far he has been non existent

\

Agreed...he's one of the people that I forget are there until there's a competition.  So far he's pretty much rooted for Darrell to win and bashed Cory for targeting Darrell.  So, he's been all about Darrell

Love D! So far he has been non existent

The king stays the king.

The king stays the king.

THE KANG!

Love D! So far he has been non existent

The king stays the king.

Dibs on being his wife. For real my body is shooketh.

 

Man. I low-Key forgot he had kids lol.

Man. I low-Key forgot he had kids lol.

His name is Derrick Jr but thats his only kid.

Man. I low-Key forgot he had kids lol.

I lowkey forgot he was still on the show... oops! 

I was so excited to see him but I forgot that he was zzzzzzzzz once he started winning and this season has proved no different

The days of Gauntlet 2 Diesel is long gone. Now we have this boring, Banana minion. But still, I'm a huge fan because he brings it competitively but honestly I would have preferred having Darrell over Derrick. 

The days of Gauntlet 2 Diesel is long gone. Now we have this boring, Banana minion. But still, I'm a huge fan because he brings it competitively but honestly I would have preferred having Darrell over Derrick. 

Bananas and Derrick were fighting in the original trailer so maybe there's hope

The days of Gauntlet 2 Diesel is long gone. Now we have this boring, Banana minion. But still, I'm a huge fan because he brings it competitively but honestly I would have preferred having Darrell over Derrick. 

Here we go again. Derrick was never a Banana minion and he's still not. They're all working to get the rookies out right now, and every season Derrick did with Bananas, Derrick was either above him (Ruins/Island) or completely equal (Cut Throat).

rwportland2 wrote:

The days of Gauntlet 2 Diesel is long gone. Now we have this boring, Banana minion. But still, I'm a huge fan because he brings it competitively but honestly I would have preferred having Darrell over Derrick. 

Here we go again. Derrick was never a Banana minion and he's still not. They're all working to get the rookies out right now, and every season Derrick did with Bananas, Derrick was either above him (Ruins/Island) or completely equal (Cut Throat).

Okay maybe not a straight up Banana minion like Tony, Dario, and Leroy definitely are. But since the Inferno 3, he's been playing the game safe and following the vets. It use to be Evan and Kenny, and now it's John/CT.  And I don't blame him. It got him 2 more wins and he got very far on Cutthroat and honestly should have made the final if the Blue Team didn't lose so many guys fast. As much as I like Derrick, he's pretty boring but I like him for the competition he provides. Same with Landon competitively who was boring otherwise. 

Yeah he has been boring but that's to be expected as he really hasn't been all that interesting since Gauntlet 2. All he has now is just him being a good competitor and that's it.

 

Yeah he has been boring but that's to be expected as he really hasn't been all that interesting since Gauntlet 2. All he has now is just him being a good competitor and that's it. 

and still has a large fanbase on social media. That's what will guarantee him more spots on later challenges. 

THE KANG!

Motherfucker don't try it! Maybe the "Ivory Kang" but Landon already has that.

Pages