The Challenge: Vendettas - Pulling the Strings

555 posts / 0 new
Last post

Lmao Devin just exposed tf out of here.

Omfg yes Devin lmaoo

OMG Loving Devin Right Now. King <3

"Bully"

Girl, get the fuck out

We really throwing this bully word around again...FML!

Devin calling Natalie out >>>>>>

lmfao go off Devin

That bully card getting pulled out way too much 

people throw the term bullying around way too much. making urself the victim not cute

People throw around the term "bully" left and right to the point where it doesn't have much meaning anymore.

SAY IT AGAIN DEVIN!!!!! FINISH HER!!!!!!

Lmao I love Devin more every episode. 

kvm1977 wrote:

flyguy wrote:

kvm1977 wrote: 
flyguy wrote:this season almost reaching ruins levels of sexism

Ummm--Susie ran that shit with Evan & Kenny.  No girl has any say right now

susie only made the final because the producers let her ? lmao susie played no game different from laurels winning season.the difference is laurel didnt "depend on the guys"

Don't kid yourself.  Susie had as much control as Evan and Kenny.  She had more power than John & Derrick.  Susie ran the strategic part all season including the KellyAnne/Evelyn matchup.  Susie ran shit.   Laurel won an individual season...what are you talking about

susie ran as much as paula :^) .shes not that good

LOL--no...Paula took orders...Susie gave orders...try again.  Ask Evan

That bully card getting pulled out way too much 

never seen so many grown adults say it

DEVIN CLOCKING NATALIE!

That bully card getting pulled out way too much 

Devin is way too full of himself. He's more like bananas than Wes tbh.

Devin can smell Natalie's bullshit but when is he going to call Kyle out for acting like he is dumb as well...

"bully" is the most overused word in society.  It's pathetic.  You're all adults...defend yourself.

Glad to see we're all in agreement that people throw out the word bully too much.

Devin is way too full of himself. He's more like bananas than Wes tbh.

That's not necessarily a bad thing

They need to force these assholes using the word bully to sit in the room with parents who have lost their kids due to actual bullying and compare notes.

Devin is way too full of himself. He's more like bananas than Wes tbh.

I think that Devin plays the smarter angle more like Wes than Bananas. I don't think Bananas would try and use the word "articulate" Devin is way too booksmart to be Bananas. 

They need to force these assholes using the word bully to sit in the room with parents who have lost their kids due to actual bullying and compare notes.

BANANAS U ONE TO TALK LMAO

As much as I hate johnny, I do want to see him punch devin in that ugly, bloated head of his

Wow John DID NOT say someone was pathetic for picking on girls wowwwwww

Challenge 17 wrote:

Devin is way too full of himself. He's more like bananas than Wes tbh.

That's not necessarily a bad thing

He's so self absorbed, like he's gods gift to earth and constantly has to mention he's smart. Like shut up already 

That better not be foreshadowing

Backpack got a lot of fucking nerve man...

Pages