The Challenge: Vendettas - Pizzagate

497 posts / 0 new
Last post

I was WAITING for use of the word "slag" this season....

Highlight of Tony’s challenge career. He finally feels needed.

Damn kyle I'm dead

yup

Joss can go too.

TONY FUCK IT UP

Lmao omg marie just won an eating challenge that she didn’t eat in. The same thing she did in Redemption. #Queen

Marie, this hair... No

Tony=BEAST. I wont douybt him again. 

FUCK BRAD

Lmfao get this vile human being out of here 

Brad is such a spineless, cowardly pussy.

This is why Tori needs to have Brad's balls in her purse at all times.

Joss send her in so he can't go in, simple game play. 

This episode is a crock of shit. 

Sylvia fucking volunteered and y’all are still gonna put her up when neither of you did shit? I’m annoyed. I shoulda went to bed an hour ago

Wow

Fuck brad

Disgusted

Lol Brad BEEN trash.

PUSH ME TO THE EDGE ALL MY FRIENDS ARE DEAD

Not to be dramatic, but I want Joss to choke me until I pass out

I’m loving this season

I mean shit. Maybe Sylvia should've done better? Big whoop.

Not to be dramatic, but I want Joss to choke me until I pass out

Omg she dragging them 

I don't think that the team should have decided amongst themselves who goes into the elimination. 

Slayvia back! >>>>>>>>>>>>>>>>>>

Not to be dramatic, but I want Joss to choke me until I pass out

Jemmye shook af lmao

I’m loving this season

I mean shit. Maybe Sylvia should've done better? Big whoop.

id like to see u eat rotten cheese tbh. she volunteered to go, the otehr 2 pussied out.

Pages