The Challenge: Vendettas - Guilty by Association

860 posts / 0 new
Last post

I kinda like Melissa and her tying up her hair makes me LOL She's not backing down like most people think she would so I'm a fan. 

Skam thought she was gonna back down Lol

Skam means shame fyi. 

Honestly after watching the teaser clip Melissa doesn't even seem that mad. It's like they are halfway getting ready to fight and halfway ready to start making out. Melissa sounds like she's trying not to laugh part way through and Kam sounds like she's overly yelling somewhat polite things ("if you want me to tell you what other people think of you, I'll tell you")

What I don't understand is A. how this started and B. how Jemmye gets involved, in Melissa's face, and acts tough about something when she's not respected as a competitor and is violently afraid of ketchup. I'm pretty sure you can't be gangster AND afraid of condiments. 

Skam thought she was gonna back down Lol

Kam though Melissa wasn’t about it but she thought wrong.

Ready to watch Queen Mel rock this house.

Melissa is an icon already.Kam is quaking.She didn't expect the blonde barbie to step up and put her in her place.

I miss the days when the fights were on some deep personal shit, not an act put on for camera time. If you're going to pick a fight, at least put some effort into it. Fuck her man, throw her clothes in the pool, uncover something we don't know, etc. Don't just clap your hands in her face and shout at each other over nothing. 

This is why the first season of Rivals will always be the best. By the end of it, they'd all found common ground with each other. Their was actual development between the pairs because the fights were real, between grown ass people, not just a bunch of IG thots in Kylie makeup and ill-fitting workout clothes. 

More than ever, this show needs to take a year or two off. Put fear into the new crowd so they stop acting like they're on BGC.             

I miss the days when the fights were on some deep personal shit, not an act put on for camera time. If you're going to pick a fight, at least put some effort into it. Fuck her man, throw her clothes in the pool, uncover something we don't know, etc. Don't just clap your hands in her face and shout at each other over nothing. This is why the first season of Rivals will always be the best. By the end of it, they'd all found common ground with each other. Their was actual development between the pairs because the fights were real, between grown ass people, not just a bunch of IG thots in Kylie makeup and ill-fitting workout clothes. More than ever, this show needs to take a year or two off. Put fear into the new crowd so they stop acting like they're on BGC.             

You can tell this isn't Melissa's first rodeo with confrontation. Even if she got whooped what little blonde girl goes straight to putting her hair up ready to swing LMFAO. Kam knew she didn't wanna throw hands. Her last checked got voided on AYTO Smile

Lol Lol Lol

Lol Lol Lol

^^^Challenge fandom tonight after Melissa punks her without a single punch :)

Time to make a new email so I can get another 24 hour free pass to watch MTV live. Any suggestions? 

Time to make a new email so I can get another 24 hour free pass to watch MTV live. Any suggestions? 

TickleMeTatiana@gmail.com

Graphik wrote:

Lol Lol Lol

^^^Challenge fandom tonight after Melissa punks her without a single punch :)

ROFL ROFL ROFL

Lol.

natfan42 wrote:

Time to make a new email so I can get another 24 hour free pass to watch MTV live. Any suggestions? 

TickleMeTatiana@gmail.com

 

lol. probably already taken

How do you do the email thing again?

HonestTea101 wrote:

natfan42 wrote:Time to make a new email so I can get another 24 hour free pass to watch MTV live. Any suggestions? 

TickleMeTatiana@gmail.com

 lol. probably already taken

How do you keep getting a preview? Mine won't let me I already used my 24 hour pass

natfan42 wrote:

HonestTea101 wrote:

natfan42 wrote:Time to make a new email so I can get another 24 hour free pass to watch MTV live. Any suggestions? 

TickleMeTatiana@gmail.com

 lol. probably already taken

How do you keep getting a preview? Mine won't let me I already used my 24 hour pass

use an incognito window and it will let you.  just don't close it.

use an incognito window and it will let you.  just don't close it.

Thanks! Don't know why I didn't think of that in the first place lmaooooo

tabula-rasa wrote:

use an incognito window and it will let you.  just don't close it.

Thanks! Don't know why I didn't think of that in the first place lmaooooo

welcome! it took me a minute to figure out how to get around it as well.

OMG melissa poppin off on jemeye in that commercial YAS

Call Jemmye a droopy tit drooling slag, Mel please.

lets go

Damn Catelynn from Teen Mom blew up.

CHALLENGE

Yup. Disappear forever, Floss.

Alright here we go. Let's see where this Kam/Melissa shit really goes down.

Silvia is mentally weak. This game is psychological and about policitcs. Brad played it like a true vet.

Pages