The Challenge: Vendettas - Alicia Wright

135 posts / 0 new
Last post

Floplicia!

Why does she look like a linebacker in all her cast pics tho? 

I remember prior to filming Alicia, Marie and jemmeye were all friends, does any one know where they stand now?

 

Can someone compile a list of everyone she's hooked up with? Just out of curiosity lmao. Here's the one's I know:

Gio, Anthony, Andre, Eddie, Derrick, Cory (I'm sure i'm missing a ton.)

I don't get her. She just seems like she's in her own world...like she's not down to earth at all.

 

Can someone compile a list of everyone she's hooked up with? Just out of curiosity lmao. Here's the one's I know:Gio, Anthony, Andre, Eddie, Derrick, Cory (I'm sure i'm missing a ton.)I don't get her. She just seems like she's in her own world...like she's not down to earth at all. 

Ozzy,  tried with Tyler when he was with Shannon, Mike ceresani, Asaf & Charles  (ex on the beach).

Rumor has it also Mike Crescenzo (Not confirmed)

Was Charles her ex from before?

For some reason, despite I like her, I absolutely don’t care for her. Like I don’t know what it is (maybe the fact she was in relationship with Cory). She doesn’t seem to really play the game which makes her a huge lackluster this season, at least, as of now.

Why does everyone keep calling her Aleesia? Is that how her name is actually pronounced? Natalie even alternated back and forth between pronunciations at the start of this episode.

Why does everyone keep calling her Aleesia? Is that how her name is actually pronounced? Natalie even alternated back and forth between pronunciations at the start of this episode.

yeah it's weird, they need to pick one and keep it. I think her's is pronounced like Aleesia tho

PuzzleHead wrote:

Why does everyone keep calling her Aleesia? Is that how her name is actually pronounced? Natalie even alternated back and forth between pronunciations at the start of this episode.

yeah it's weird, they need to pick one and keep it. I think her's is pronounced like Aleesia tho

Damn they've been calling her the wrong name for 2 AYTO seasons then, how is it so hard lmao

Anyone notice Natalie said her name 2 different ways in one sentence lol

Hope she returns! She looked a lot stronger from Second chances

I feel like her coming in with Cory tanked her game. I want to see her at least one more time by herself. 

She's  so attractive. Just for that I want her on the show again lol

So what’s the proper way of saying her name?

So what’s the proper way of saying her name?

Ah-Lee-See-Ah

She did just what I knew she would Lol but I liked her confessionals! She can come back & hopefully make it to episode 5 or 6 next time. Smile

She's  so attractive. Just for that I want her on the show again lol

This show was by far the best she's ever looked. IMO one of the hottest girls on the cast.

Had the whole cast bothered Queen now on to ex on the beach her 4th spin off show 

Had the whole cast bothered Queen now on to ex on the beach her 4th spin off show 

Hope she comes back

Liked her on Second Chances and I like her here too. Wouldn't mind at all if she came back.

Liked her on Second Chances and I like her here too. Wouldn't mind at all if she came back.

One thing that you can say about Alicia that can’t be said for others that she just naturally brings drama. Her being here alone rubbed people the wrong way and bananas of all people targeted her.

Youd think to keep the weaker people but he did not want anything to do with her ⚰️⚰️

One thing that you can say about Alicia that can’t be said for others that she just naturally brings drama. Her being here alone rubbed people the wrong way and bananas of all people targeted her.Youd think to keep the weaker people but he did not want anything to do with her ⚰️⚰️

Dis true though. She's a little bit like Beth in that regard.

One thing that you can say about Alicia that can’t be said for others that she just naturally brings drama. Her being here alone rubbed people the wrong way and bananas of all people targeted her.Youd think to keep the weaker people but he did not want anything to do with her ⚰️⚰️

right she literally doing nothing and everyone coming for her like tf 

I’d like to draw attention to post ayto 5 when everyone tried to come for me saying Alicia was gonna be the future star and kam would disappear. 

LOOK whose the challenge Facebook pic and look who went out in the second challenge after only getting any screen time from the fact she was spreading her legs for some idiot. 

Facts on facts. Bye flop bitchhhh

She's  so attractive. Just for that I want her on the show again lol

Indeed, and voice reminds me of Ameriie's.  She needs another go...

I’d like to draw attention to post ayto 5 when everyone tried to come for me saying Alicia was gonna be the future star and kam would disappear. LOOK whose the challenge Facebook pic and look who went out in the second challenge after only getting any screen time from the fact she was spreading her legs for some idiot. Facts on facts. Bye flop bitchhhh

Who got called for another spinoff after this ? Even when she loses she wins. A true queen

Littleitaly wrote:

I’d like to draw attention to post ayto 5 when everyone tried to come for me saying Alicia was gonna be the future star and kam would disappear. LOOK whose the challenge Facebook pic and look who went out in the second challenge after only getting any screen time from the fact she was spreading her legs for some idiot. Facts on facts. Bye flop bitchhhh

Who got called for another spinoff after this ? Even when she loses she wins. A true queen

Lol An spinoff that gave them not that great apperance ch3cks and a bunch of stds #JustSaying

Pages