The Challenge: Final Reckoning (Early Cast Speculation)

8559 posts / 0 new
Last post

MalikOnFleek wrote:

Anyway The REAL jenna foot is still hella puffy lmao girl wyd

Asking for irreparable damage. Smile

Bischoff wrote:

LurkerNoMore wrote:They really need to hire Graphik and I. I will forever stand by that.

No  one on vevmo would be good at this is in my opinion. You can't just cast people you like for the show. You also have to put people you hate on the cast, but most people on here are to bias for that.

Uh, I understand that too lmao.

I think we all do honesty so I don't know what the hell he is talking about.

TwoStrikes wrote:

Dreamdoll (BGC) is gonna be on Wild N Out....I hate them both, but I’m here for Dreamdoll & Angela on season 32

Angela and Kristina will be the runner-ups for Bloodlines 2.

disgusting that you even spoke this into the universe 

callmeLuk wrote:

Ashley and Hunter not being on is a fucking travesty smh

TELL EM!!! apparently we were not loud enough for them.

Ashley not being on is understandable. I think production now finds her to be a liability because she's unpredictable/unreliable.  They like having her, but they don't want her doing "seasons" back to back. They basically unexplicitly gave her the choice of Champs vs Stars or season 32, and she chose CvS, so they don't think she'll be stable enough to go on S32 without quitting

Two pages of Jenna T talk and no mention of CeeJai?

Gotta get robbed bloodline legends Mitch Reid and Brianna Julig in. Name a Fresh Meat or Bloodline that made a bigger impact on their first season, I'll wait.

LurkerNoMore wrote:

Jenna T is EVERYTHING! My bitch would be Ashley 2.0 trust and believe!

How DARE you compare that inbred racist to WOKE goddess Ashley Mitchell. Sad

Gotta get robbed bloodline legends Mitch Reid and Brianna Julig in. Name a Fresh Meat or Bloodline that made a bigger impact on their first season, I'll wait.

Sandy Kang 

Jenna T>>

Jenna T>>

Two pages of Jenna T talk and no mention of CeeJai?

Who's that?

Gotta get robbed bloodline legend Mitch Reid in

Brianna made impact? k

What we not finna do is have Sandy Cheeks think she’s wanted..

The real robbed Bloodlines are Makeda and Victoria #NeverForget

The real robbed Bloodlines are Makeda and Victoria #NeverForget

Remember when PR and others said they saw a ponytail in that blurred person who delivered the notes...... ya.... idk what y'all smoked to see that, but slide me some

The real robbed Bloodlines are Mike and Anthony #NeverForget

I really hope angela gets on i fucking miss bgc ❤️

Amanda Garcia wrote:

The real robbed Bloodlines are Mike and Anthony #NeverForget

omg anthony....he had no scenes. bloodlines was a mess, but it did have some good moments.  

Get Cara and John tf off this list asap rocky

Two pages of Jenna T talk and no mention of CeeJai?

Bosses like CeeJai make an impact in real life & don't have time for Challenge bullshit. Smile

Remember when PR and others said they saw a ponytail in that blurred person who delivered the notes...... ya.... idk what y'all smoked to see that, but slide me some

Shhh

I really hope angela gets on i fucking miss bgc ❤️

I doubt Queen will be on unfortunately :(

Amanda Garcia wrote:

The real robbed Bloodlines are Mike and Anthony #NeverForget

HOW could you like Anthony ? Not only he sucked and was ugly, he was especially a huge Bananas lapdog. The only times he got screen time, you could see Putanas by his sides. <<<<<<<<

WittyWrath wrote:

PinkRose wrote:

Gucci Mane wrote:From the spinoff: Lolo, Louise, Josh, Kim, Booby (lol)

Who is booby?

Daniel Gibson

The one that ppl confused with Lil bow wow. He is entertaining on that show?

Confused with Bow Wow? Must be talking about Lil Mama. No, Daniel Gibson!

Excited for Season 32 after me marathoning through this thread. I like everyone already speculated. Even Britni.

KingsAndQueens wrote:

Gotta get robbed bloodline legends Mitch Reid and Brianna Julig in. Name a Fresh Meat or Bloodline that made a bigger impact on their first season, I'll wait.

Sandy Kang 

Local girl on Vegas2 

Y’all finna be SHOOK when they cast bitches from Guts, Double Dare, Figure It Out and Legends of the Hidden Temple! Summer Sanders hosting! TJ is QUIVERING.

I'd die.....love her! lol

I know this isnt a very popular opinion but I hope Thomas is on this season. He was speculated to be on last season and I was looking forward to it then

I agree!  I actually like him...wouldn't mind seeing him again!

Pages

Topic locked