The Challenge: Season 32 (Early Cast Speculation)

2181 posts / 0 new
Last post

Is my girl CeeJai still being ignored? 

You know they're scared of her lol

@HB they'll rather have no Skeletons reps before they ever call Jason smh

Madison drop the kid off with Tony and come on. Hit up Violetta and Jason to join you Smile

My father Nelson will be on. Smile

The very likely list isn't bad so far.  It's only Melissa & Tori's second real challenge.  Brad's second after a LONG break.  John & Jenna are a given barring death, injury or .... wel death or injury

 

Cory wharton is looking like a no as of now will wait a few mpre days for challenge 13.

But then who would go home first?  Smile

Kinda sucks that Tony declined. I do hope that he says yes but if he's still a no come depature then that's cool. He's been on every challenge since his debut so it'll be good for him to take a break and make his fans miss him a bit.

No Cory and Tony. 

If Tony is in fact staying at home this time then this is Madison's shot. Shit I'll take her at this point lmao I just wanna see a new RW face.

Cory wharton is looking like a no as of now will wait a few mpre days for challenge 13.

My boy needs a break, so I'm not too upset

Cory wharton is looking like a no as of now will wait a few mpre days for challenge 13.

What??? That's crazy if he doesn't end up being on. Probably because of his kid. He's been a good father to her it seems. 

No Cory and Tony. 

Cory about to get his mind right, train right & come back a new man with a purpose! He has a mouth to feed now.

Cory about to get his mind right, train right & come back a new man with a purpose! He has a mouth to feed now.

@HB they'll rather have no Skeletons reps before they ever call Jason smh

They could take another chance at Bruno! I'd kill to see him go off on someone, or just John lmaooo.

Kinda sucks that Tony declined. I do hope that he says yes but if he's still a no come depature then that's cool. He's been on every challenge since his debut so it'll be good for him to take a break and make his fans miss him a bit.

I was told there is something bigger durimg filming dates, so he is one of those ppl I highly doubt is going to become a yes.

Graphik wrote:

@HB they'll rather have no Skeletons reps before they ever call Jason smh

They could take another chance at Bruno! I'd kill to see him go off on someone, or just John lmaooo.

I doubt it smh Bruno was too calm for them the first time around & I don't think he wants to do another one regardless.

Cory needs to take about 2 seasons off, come back and win, and then retire 

Cory needs to take about 2 seasons off, come back and win, and then retire 

Except he wouldn't retire and he'd be equally annoying as Bananas which he is quite close to now.

ChallengeFan00 wrote:

Cory needs to take about 2 seasons off, come back and win, and then retire 

Except he wouldn't retire and he'd be equally annoying as Bananas which he is quite close to now.

Cory wharton is looking like a no as of now will wait a few mpre days for challenge 13.

Ratings about to drop even more than 300k

hardbitten wrote:

Graphik wrote:@HB they'll rather have no Skeletons reps before they ever call Jason smh

They could take another chance at Bruno! I'd kill to see him go off on someone, or just John lmaooo.

I doubt it smh Bruno was too calm for them the first time around & I don't think he wants to do another one regardless.

Yeah, true lool. I guess I've gotten used to being hopeful and then being let down.

☕️☕️☕️☕️☕️

No Cory and Tony. 

So the theme isn't Exes.

Cara finally got a win and now she acts like the second coming of Christ. Is her ass staying home?

Cara finally got a win and now she acts like the second coming of Christ. Is her ass staying home?

no

I knew it was too good to be true. Keep Bananas at home please 

Can Kyle's pseudo-scalp slide off, causing him to have to back out please?

Kyle..........

Figured

They need all the banana minions they can get for him to break his curse!

Kim Zolciak Kyle doing another season?

Pages