The Challenge: Dirty 30 (Spoiler Discussion) - Part 2

22150 posts / 0 new
Last post

jacob wrote:

kvm1977 wrote:

jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Landon's 3/4 but yes John isn't close to that despite doing these continuous without a break allowing him to always have the numbers

Graphik wrote:

jacob wrote:

kvm1977 wrote:
jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Landon's 3/4 but yes John isn't close to that despite doing these continuous without a break allowing him to always have the numbers

I didn't include him b/c he's stuck to his retirement. With all the Challenges John has done & having all these sheep obeying him, his record should be a lot higher.

Britnit still there, and that's all I care about. Smile

Honestly, whomever makes the final apparently will earn it this season so I'll live with it.  Jenna-Cara-Camila & John-Jordan-Derrick would probably be the msot competitive where anyone could win (CT doesn't seem to be in top shape or even Invasion shape) but I'd still love to see either a relative newbies (Hunter or Kailah/Tori/Brittini) plus Aneesa or Veronica make it.  In a perfect world I guess I'm rooting for CT-Derrick-Hunter & Aneesa-Kailah-Camila.  Good competition and I actually think that Aneesa (if she's in Bloodline shape) could easily handle a final.

kvm1977 wrote:

Graphik wrote:

jacob wrote:
kvm1977 wrote:
jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Landon's 3/4 but yes John isn't close to that despite doing these continuous without a break allowing him to always have the numbers

I didn't include him b/c he's stuck to his retirement. With all the Challenges John has done & having all these sheep obeying him, his record should be a lot higher.

Agreed

Jordan/Tony/Hunter for the guys and Tori/Kailah/Britni would be my Ideal Final.

kvm1977 wrote:

Graphik wrote:

jacob wrote:
kvm1977 wrote:
jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Landon's 3/4 but yes John isn't close to that despite doing these continuous without a break allowing him to always have the numbers

I didn't include him b/c he's stuck to his retirement. With all the Challenges John has done & having all these sheep obeying him, his record should be a lot higher.

When you think about it it really should be.

When Veronica is showing these girls the true art of polidicking lmaoooooo

Jordan/Tony/Hunter for the guys and Tori/Kailah/Britni would be my Ideal Final.

You rooting for AYTO is distrubing

When Veronica is showing these girls the true art of polidicking lmaoooooo

Queen shit, but I know her days are numbered but that's ok I KNOW she showed these hoes how to slay.

Graphik wrote:

When Veronica is showing these girls the true art of polidicking lmaoooooo

Queen shit, but I know her days are numbered but that's ok I KNOW she showed these hoes how to slay.

Agreed--Veronica could be the next girl we find out that was eliminated and she had a great showing.  I never expected her to make it to week 2.  Not because she can't compete but because she had been gone of so long.

Ideal finals- Jordan, Leroy, Derrick

Women- Kaliah, Tori, and Britni. But God knows this won't be the case since Jenna/Cara/Camila are still there.

Graphik wrote:

When Veronica is showing these girls the true art of polidicking lmaoooooo

Queen shit, but I know her days are numbered but that's ok I KNOW she showed these hoes how to slay.

I won't even count her out quite yet lmao I'm keeping hope that she shocks us all.

I can't even imagine her attempting a modern-day final lol but if it's like Invasion's, she would be fine.

Ideal Finals:

Bananas, CT, Leroy

Cara Maria, Camila, Jenna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nahh I rather hang myself.... Casual fans would be all wet for those finalists

Ideal final: Britni. Don't care about the rest. They stood no chance

jacob wrote:

kvm1977 wrote:

jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Darrell would be at 4/14. Sucks

Ideal Finals:Bananas, CT, LeroyCara Maria, Camila, Jenna         /quote]

Take out Cara and put Aneesa and that list is perfect.

Graphik wrote:

jacob wrote:

kvm1977 wrote:
jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Darrell would be at 4/14. Sucks

He hasn't done 14 shows 

Graphik wrote:

jacob wrote:

kvm1977 wrote:
jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Darrell would be at 4/14. Sucks

He can be 4/14 as long as he eliminates that motherfucker everytime

Praying Jenna is still there

Graphik wrote:

jacob wrote:

kvm1977 wrote:
jacob wrote:If alliances and strategy are part of the game Darrell will go home early every time. He's not a beast like Landon.

The Gauntlet, The Inferno, The Inferno 2, Fresh Meat and The Ruins disagree.  No one is Landon but Darrell is pretty damn close.  He's lost two eliminations ever prior to this season whch we haven't seen how it played out.  One was because Cara Maria sucked and the other was against CT at the very end of the challenge.  Go home early?  LMAO.  It happned twice and this would be the first time it was his fault.  Also, you clearly are obvious to the alliances he had on The Inferno 2 & Fresh Meat that kept him safe (although Diem made a stupid move ruining things for her and Derrick) 

Lost twice this season. 4/8. 

Over John's 6/14........The Kang still has the best ratio of anybody still doing Challenges. Sit.

Darrell would be at 4/14. Sucks

If Darrell did some seasons like rivals or exes he would have more wins. Rivals Brad or Wes and for exes Rachel, plus if there was RR team and he was part they would have won it.

Cara Kailah and Britni final please, with last elimination being physical and Jenna being booted off, please and thanks. 

How many people are still in the game?

How many people are still in the game?

If another twist doesn't impede anything it's supposed to be 5 guys and 5 girls left, who are 6 who have eliminated? Wish I knew lol 

Kailah eliminated one of vevmo most hate cast members. But the twist brought the person back lmaoo

Kailah eliminated one of vevmo most hate cast members. But the twist brought the person back lmaoo

you basically just confirmed kailah eliminated Camilla lol, oops 

PinkRose wrote:

Kailah eliminated one of vevmo most hate cast members. But the twist brought the person back lmaoo

you basically just confirmed kailah eliminated Camilla lol, oops 

There are 3 females on this cast  that a lot of vevmonians hates....

PinkRose wrote:

Kailah eliminated one of vevmo most hate cast members. But the twist brought the person back lmaoo

you basically just confirmed kailah eliminated Camilla lol, oops 

More people are hated on this cast by Vevmo than just Camila.   Pink didn't state that at all.  Could be true but not what was said

NonCasual wrote:

PinkRose wrote:Kailah eliminated one of vevmo most hate cast members. But the twist brought the person back lmaoo

you basically just confirmed kailah eliminated Camilla lol, oops 

There are 3 females on this cast (left) that a lot of vevmonians hates....

hmm very true, between Jenna Camilla and Cara, but my money is on Camilla and Jenna, I hope one of those two broads. 

NonCasual wrote:

PinkRose wrote:Kailah eliminated one of vevmo most hate cast members. But the twist brought the person back lmaoo

you basically just confirmed kailah eliminated Camilla lol, oops 

There are 3 females on this cast (left) that a lot of vevmonians hates....

cara or jenna?

Pages