The Challenge: Rivals 3 (SPOILERS DISCUSSION)

24799 posts / 0 new
Last post
It would be cool if Ayiia made a come back!
Yesssss, she wasn't as bad as people make her out to be on Cutthroat.
Bye at Ayiiia and Emilee's ungrateful ass getting availability calls -_- But queen Ashley is a must or a boycott will happen! #nofoolery
Which Ashley? And Ayiiia definitely deserves an availability call. I'm tired of Jonna/Jasmine being the only girls from Cancun getting seen.
Bye at Ayiiia and Emilee's ungrateful ass getting availability calls -_- But queen Ashley is a must or a boycott will happen! #nofoolery
Which Ashley? And Ayiiia definitely deserves an availability call. I'm tired of Jonna/Jasmine being the only girls from Cancun getting seen.
The first thread would be update with more names Wink
I would like to see a beauty vs brain vs brawn format! 
I can't see Cooke being a hero after Rivals II beef with Diem.
  Diem ended up being the villian there lol.
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
The first thread would be update with more names Wink
Excluding Zach and Bruno, the list so far is everything.
I would like to see a beauty vs brain vs brawn format! 
There wouldn't be enough for a Brain team tbh...
The first thread would be update with more names Wink
Excluding Zach and Bruno, the list so far is everything.
I want to see Bruno on a challenge! I think he would start shit with all of the males lol
Bye at Ayiiia and Emilee's ungrateful ass getting availability calls -_- But queen Ashley is a must or a boycott will happen! #nofoolery
Which Ashley? And Ayiiia definitely deserves an availability call. I'm tired of Jonna/Jasmine being the only girls from Cancun getting seen.
Ashley Mitchell of course. Ayiiia over Emilee any day of the week but even then I wouldn't want either of them. I just don't care to see them anymore. Would rather have more rookies.
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
It would be cool if Ayiia made a come back!
Yesssss, she wasn't as bad as people make her out to be on Cutthroat.
Like  I don't have  that big hopes with her, but she would be fresh and bring something new to the show imo.
Bye at Ayiiia and Emilee's ungrateful ass getting availability calls -_- But queen Ashley is a must or a boycott will happen! #nofoolery
Which Ashley? And Ayiiia definitely deserves an availability call. I'm tired of Jonna/Jasmine being the only girls from Cancun getting seen.
Ayiiia has got availability calls since cuttthroat even an alternate fro Rivals 2. She just doesnt make the cast lol
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
YES. I remember Laurel on Twitter trying to get together a girl team. Laurel, Emily S. Cara Maria, Camilla, even Susie said she would!!! This needs to happen!
Bye at Ayiiia and Emilee's ungrateful ass getting availability calls -_- But queen Ashley is a must or a boycott will happen! #nofoolery
Which Ashley? And Ayiiia definitely deserves an availability call. I'm tired of Jonna/Jasmine being the only girls from Cancun getting seen.
Ashley Mitchell of course. Ayiiia over Emilee any day of the week but even then I wouldn't want either of them. I just don't care to see them anymore. Would rather have more rookies.
I'd like to see Ayiiia back. Do people forget how batshit crazy she was on Cancun? I think she would be worth casting again, Emilee too. 
The list is decent. Really hope that Cohutta makes it on to the show. I honestly don't ever want to see Zach again at all. Bruno is one I would like to see just because I see him causing drama easily.  
Ayiiia has got availability calls since cuttthroat even an alternate fro Rivals 2. She just doesnt make the cast lol
That's unfortunate. I'm hoping they give her a chance now.
The list is alright so far. I want to see Ashley, Ayiia, Nia, Sylvia, Bruno and Cohutta from that bunch, but the others I couldn't care less to see. 
I can't see Cooke being a hero after Rivals II beef with Diem.
Diem ended up being the villian there lol.
But for 80% of viewers, Cooke still is this evil bitch who doesn't like Diem. 
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
THIS. But please no Emily S or Laurel. I'd like the other girls to have a slight percentage of making it to the end lmfao.
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
THIS. But please no Emily S or Laurel. I'd like the other girls to have a slight percentage of making it to the end lmfao.
Yeah, but if they are there the girls team can finally kick the boys ass.
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
THIS. But please no Emily S or Laurel. I'd like the other girls to have a slight percentage of making it to the end lmfao.
They have with voting off thing tbh.
Still waiting for Dan Walsh and David Leach to be on a season together. They're hilarious together, and are still friends to this day. David was still getting calls as of Seasons/Free Agents.
Dude I would love the point system with eliminations. Battle of the sexes for the win
Yes absolutely. 
IMAGE(http://forums.riftgame.com/attachments/general-discussion/25104d1437022347-how-check-when-accept-rez-gif-bored-cookie-monster-gif-impatient-loading-slow-wait-waiting-gif.gif) Whilst I wait for Ryan Leslie to be put on this list.
I need Laurel and Emily back just to drag people in eliminations for my enjoyment 
I need Laurel and Emily back just to drag people in eliminations for my enjoyment 
Laurel yes, Emily no.
If I get Nia, Sylvia, and Ashley M. this season... IMAGE(http://i.imgur.com/pWYjYnS.gif)

Pages