The Challenge: Invasion-Theo Bradley

565 posts / 0 new
Last post

never wanna see him again.

such a disappointment and his overall showin was embarrassing but thats jus my opinion 

He should never be invited back--join the ranks of Dunbar

my thing is if Jenna can come back on after qutting (and yes she did quit. don't give me th b.s. that Jay was the reason why they left) than Theo can come back too. pinky rosey keeps on mentioning that Theo was rude to prodcution but i really don't believe her unless if another production member gives the details on a reddit site like what happened for Bad Blood or if she give the details herself. 

Jenna keeps coming back because they need regulars now.  Theo quitting will absolutely hurt his chances of returning.  And while people like to pretend it isn't about a number or black people vs white people that does exist.  We aren't going to have an all-black cast.  Cory, Nelson & Leroy seem safely ahead of him now.  It's the same reason we got Ryan and Preston muliple times.   Even JD.   It's probably why Shane's back

richjoe92 wrote:

I think his chances are slimmer after quiting. Given that Bad Blood is a cast of 14, he can easily be replaced by Will or Kassius, or any other participant. But valid arguement, and I welcome any new face that is not Leroy.

lol. Why do you think because he's black he can be replaced by any black castmember? As if there is a special black man spot on the challenge. They have their own personalities, right?

I'm thinking in MTV's mind set. How Kenny and Evan explained it, they cast people that fit a certain role, and given it's previous history with minimal amounts of PoC in the challenges given the amount of PoC in the casting pool, they'd think in a way of who can be the next token black guy. And yes, they broke the mold when casting Free Agents, but that's few and far inbetween.

But in general, Theo is coming for a pool of 14 badbloods, he can be replaced by the other males if they seak bad blood representation, black or white.

:( 

meanies

Run his mouth just to quit lolSuch a pussy

 

Smile

Irrelevant.

I just knew he was about to replace Leroy & I feel like production was ready to do just that smh whyyyyyyyyy *cries*

His best chances now are either a Redemption theme or Exes 3 with Tyara. He better bury the hatchet with her PRONTO if it buys him another shot.

I just knew he was about to replace Leroy & I feel like production was ready to do just that smh whyyyyyyyyy *cries*His best chances now are either a Redemption theme or Exes 3 with Tyara. He better bury the hatchet with her PRONTO if it buys him another shot.

don't do queen tyara like that. She'll get held back 

Graphik wrote:

I just knew he was about to replace Leroy & I feel like production was ready to do just that smh whyyyyyyyyy *cries*His best chances now are either a Redemption theme or Exes 3 with Tyara. He better bury the hatchet with her PRONTO if it buys him another shot.

don't do queen tyara like that. She'll get held back 

She better be getting in shape her damn self; I can't have her being another Marie & Toya smh

I just knew he was about to replace Leroy & I feel like production was ready to do just that smh whyyyyyyyyy *cries*His best chances now are either a Redemption theme or Exes 3 with Tyara. He better bury the hatchet with her PRONTO if it buys him another shot.

Tya is dust along with Theo. No thanks

because Tya is in perfect shape right?

Only word I have is pathetic. Especially after his super extra emotional *staring out into the ocean* "You gotta win this, you gotta do this" monologue in the premiere.

Utterly disappointed after his season on RW.

I love his Amanda Bynes-esque meltdown on twitter since his loss. Get him another shot  before he is put on that involuntary psych hold.

my thing is if Jenna can come back on after qutting (and yes she did quit. don't give me th b.s. that Jay was the reason why they left) than Theo can come back too. pinky rosey keeps on mentioning that Theo was rude to prodcution but i really don't believe her unless if another production member gives the details on a reddit site like what happened for Bad Blood or if she give the details herself. 

what happened?

 

^^^on reddit there was a discussion for the Real World. one of the producers from that show gave some juicy details of what actually happened on the show. lol I'll give you the link to it.

I'm just saying pinkey rosey keeps on saying Theo was rude to production but i really don't believe her at this point. 

^^^on reddit there was a discussion for the Real World. one of the producers from that show gave some juicy details of what actually happened on the show. lol I'll give you the link to it.I'm just saying pinkey rosey keeps on saying Theo was rude to production but i really don't believe her at this point

Theo himself have say he was rude on his IG live because according to him he was sick and they didn't gave him medicine.

mickeyflo24 wrote:

^^^on reddit there was a discussion for the Real World. one of the producers from that show gave some juicy details of what actually happened on the show. lol I'll give you the link to it.I'm just saying pinkey rosey keeps on saying Theo was rude to production but i really don't believe her at this point

Theo himself have say he was rude on his IG live because according to him he was sick and they didn't gave him medicine.

Oh. Well if that's true, I can understand. I've been hearing for the last few challenges that production has been pretty awful to the cast when it comes to things like that. I heard Trishelle cut her foot or something on some glass that was in the pool on Rivals 2 and she felt production didn't help her.

Probably the same with Zach and his bellyache lol. 

Maybe he quit because he was sick and didn't like production :( 

Nah, still pussy.

I think he will be back, but I would say the chances are slim with how he quit.

He is pretty much the only one that had a personality on Bad Blood, so that's good for him I guess.

Maybe he quit because he was sick and didn't like production :( Nah, still pussy.

Yeah, Nate was ill too that's why he didn't jump from the plane. He claimed he was nauseous and had cramps all over his body, that's why he didn't jumped. We should understand I guess.

Brandon Tindel used that "I miss my girlfriend" line to hide the fact he couldn't cope with production anymore, since he felt they didn't care about him while he had several headaches during filming Rivals 3. We should understand I guess.

I-m so happy

Good riddance.

schaboszczak wrote:

Maybe he quit because he was sick and didn't like production :( Nah, still pussy.

Yeah, Nate was ill too that's why he didn't jump from the plane. He claimed he was nauseous and had cramps all over his body, that's why he didn't jumped. We should understand I guess.Brandon Tindel used that "I miss my girlfriend" line to hide the fact he couldn't cope with production anymore, since he felt they didn't care about him while he had several headaches during filming Rivals 3. We should understand I guess.^^

RIGHT. People are so quick to judge not knowing what really happened SMH

You can say the nasueua and cramps came from being overwhelmed by the anxiety of jumping off the plane. It's valid reasoning when you're practically force to face your fears. I can't fault him for that.

Then why didn't Brandon (and Trishelle on Rivals 2)  just say "I'm quitting cause production fucking sucks and won't take care of me"

Theo a pussy.

Theo a pussy.

RIGHT ! End of story

But just to clear that up, what I said about Nate and Brandon isn't accurate, I just made up excuses and perspectives scenarios for them just like Theo fans do for him^^

Good riddance.

meanie

Pages