The Challenge: Invasion- Nelson Thomas

423 posts / 0 new
Last post

Peace. Wont miss you Smile

Oh, baby, you will. That's why you're still mad.

lol Nelson just cant win. Either he's wallpaper(Nelson last season) or he's too aggresive and confident for some people

LOL at Nelson got those people shook 

Love or hate him, this time around he leaves nobody indifferent. #KingNelson

Again I ask where the sudden love comes from. All I remember is Gucci, Graphik, and Rideordie being real OG's. #BandwagonLove

It was really cute how he was saying he wants to be remembered and leave his mark on the show. 

Um Danish Boy I like you but don't come for Amanda lol.

Eddie1378 wrote:

And btw I dont get the outrage for having AYTO people on the show. Casting is the same for AYTO and the Real World. Both cast young twenty year olds who love to party and fuck. People need to quit being little bitches and adapt to change

So? That doesn't mean they have any right to be on this show.  

Ok but if they weren't added there's potential reason to believe there wouldn't be a show so moving on

I'm sorry but Cory or Tony should be the leaders right now. Just because they've been on the most challenges out of them, that is just how it goes. Not Nelson who came in the middle of the season last season and was there for a few episodes. Idk why he is acting like he is the shit.

Debut Album wrote:

Eddie1378 wrote:And btw I dont get the outrage for having AYTO people on the show. Casting is the same for AYTO and the Real World. Both cast young twenty year olds who love to party and fuck. People need to quit being little bitches and adapt to change

So? That doesn't mean they have any right to be on this show.  

Ok but if they weren't added there's potential reason to believe there wouldn't be a show so moving on

Oh come on. They weren't THAT devoid of people. It wasn't a Fresh Meat situation. They just got lazy.

JEKFAN wrote:

He might even be worse than Simone. I swear they always chose the biggest lames from AYTO #HallMonitor

We have from AYTO so far Nelson,Adam, Brittany, JJ, Simone, Nate, Christina, Dario, Brianna, Brandon, Devin, Cheyenne, Amanda, Hunter and Anthony. And you think Nelson is the worst from this group? Emotional summed it up really good. Can't see how he is the worst.

We need some more season 1 representation. Shanley/Jacy/Scali/Ryan/Kayla/Paige/Chris T and even season 2 Pratt/Paris/Curtis/Jenni. etc These lames aren't cutting it. I think Brianna was a good choice but didn't get much time because Brandon quit. Adam needs to come back he was a good choice.

I will eat my words about Anthony..I still like him but so far he's been kinda boring. I thought he would be a good choice.

Basically we need season 1 AYTO

I'm sorry but Cory or Tony should be the leaders right now. Just because they've been on the most challenges out of them, that is just how it goes. Not Nelson who came in the middle of the season last season and was there for a few episodes. Idk why he is acting like he is the shit.

Really ? What did he brought to the show to "earn" that title ? I'm agree that Nelson shouldn't take the lead and should know his role since he's a rookie (that's also his first season as a full castmember) but Tony don't have a leader charisma to lead the house. Even Dario (which is not the best let's be real) or Theo would take him as a joke.

Cory should indeed be the leader of the house, since the most experienced out of them with a pretty high competition level (what Tony clearly lacks)

I'm sorry but Cory or Tony should be the leaders right now. Just because they've been on the most challenges out of them, that is just how it goes. Not Nelson who came in the middle of the season last season and was there for a few episodes. Idk why he is acting like he is the shit.

Tony is the leader of the opposite minority alliance. Cory/Dario are playing like Rivals/Bloodlines in the middle of the back and Nelson is the leader of the majority alliance for obvious reasons.

GDInstall wrote:

JEKFAN wrote:He might even be worse than Simone. I swear they always chose the biggest lames from AYTO #HallMonitor

We have from AYTO so far Nelson,Adam, Brittany, JJ, Simone, Nate, Christina, Dario, Brianna, Brandon, Devin, Cheyenne, Amanda, Hunter and Anthony. And you think Nelson is the worst from this group? Emotional summed it up really good. Can't see how he is the worst.

We need some more season 1 representation. Shanley/Jacy/Scali/Ryan/Kayla/Paige/Chris T and even season 2 Pratt/Paris/Curtis/Jenni. etc These lames aren't cutting it. I think Brianna was a good choice but didn't get much time because Brandon quit. Adam needs to come back he was a good choice.I will eat my words about Anthony..I still like him but so far he's been kinda boring. I thought he would be a good choice.Basically we need season 1 AYTO

Now I understand what you were trying to say, but I still am failing to see how Nelson is the worst choice from AYTO. 

JEKFAN wrote:

I'm sorry but Cory or Tony should be the leaders right now. Just because they've been on the most challenges out of them, that is just how it goes. Not Nelson who came in the middle of the season last season and was there for a few episodes. Idk why he is acting like he is the shit.

Tony is the leader of the opposite minority alliance. Cory/Dario are playing like Rivals/Bloodlines in the middle of the back and Nelson is the leader of the majority alliance for obvious reasons.

EXACTLY ! You was clever on that one Wink

Can you all blame Nelson for being smart !?. Gathering his AYTO cast mates hunter, Anthony, Amanda and a few more to make the majority alliance is smart. I Hate some of the people in his alliance but I'm loving him this season so far. 

Can you all blame Nelson for being smart !?. Gathering his AYTO cast mates hunter, Anthony, Amanda and a few more to make the majority alliance is smart. I Hate some of the people in his alliance but I'm loving him this season so far. 

Right yes he is a bit cringy but it is hilarious and he is actually making moves, Im so ready for more of him

Delete

Cant wait to see Nelson slay this season  Smile

Gucci Mane wrote:

HonestTea101 wrote:

Gucci Mane wrote:I mean, everybody kept saying he was irrelevant last season. All i saw last night was Nelson this, Nelson that.Now he making his name known and taking charge. Even though he is coming on a little too strong.

I dont mind him making a name for himself but he literally went from 0 to 100 real quick and it was way to abrupt and came off forced.

OK HT lol.

Whatever 

You two have beef I swear

I'm sorry but Cory or Tony should be the leaders right now. Just because they've been on the most challenges out of them, that is just how it goes. Not Nelson who came in the middle of the season last season and was there for a few episodes. Idk why he is acting like he is the shit.

i don't like Nelson but that is dumb as hell to say that. number of challenges you've been on shouldn't determine your status. if nelson came up with a strategy and ended up on top of the political game than all power to him. 

Nelson came to win and not just be a sheep like most rookies usually do.

Can't fault him for that.

Nelson came to win and not just be a sheep like most rookies usually do.Can't fault him for that.

JEKFAN wrote:

I'm sorry but Cory or Tony should be the leaders right now. Just because they've been on the most challenges out of them, that is just how it goes. Not Nelson who came in the middle of the season last season and was there for a few episodes. Idk why he is acting like he is the shit.

i don't like Nelson but that is dumb as hell to say that. number of challenges you've been on shouldn't determine your status. if nelson came up with a strategy and ended up on top of the political game than all power to him. 

Yeah. I feel that was the point of only having underdogs at first. Everyone has a bigger chance to get power

nelson a yung gawd in the making. bout to show out this season whether y'all like it or not.

nelson a yung gawd in the making. bout to show out this season whether y'all like it or not.

Speak on it.

im cool with nelson stepping up. being wallpaper is the worst and hes trying to play the game. sit down folks lol

aladmaho wrote:

nelson a yung gawd in the making. bout to show out this season whether y'all like it or not.

Speak on it.

Nelson's an idiot and a whiny bitch.

Nelson > Theo

Pages