The Challenge: Invasion- Hunter Barfield

222 posts / 0 new
Last post

I didn't see the last episode yet, but from its thread, I assume Hunter was wallpaper again..?

annoying wallpaper

He needs to start doing something. He's been boring as hell so far.

His hate for Kailah seemed a little extreme. I don't even remember them interacting.

So he's officially wallpaper now. Another fucking Ayto flop.

They really need to stop casting them.

Can he plz go home already??? He was such a fucking waste.

because I don't like kailah im voting for her.

Kailah is stupid though cause she could've easily said "and bitch I don't like the you neither with your fuck d up ass haircut. Comin up in here like a chipmunk on steroids." The nerve of him 

he's really annoying to watch. he also seems obsessed with kailah - he goes out of his way to express his hatred, its kinda scary. like a serial killer lol

Yea he's definitely gone down in my book.

Yea he's definitely gone down in my book.

Same. All this just cause she denied him. I still like him but he's lost points. Too petty. But I like petty. Only to a certain non lame extent.

he's really annoying to watch. he also seems obsessed with kailah - he goes out of his way to express his hatred, its kinda scary. like a serial killer lol

Yeah they could've casted Prosper over him 

he's really annoying to watch. he also seems obsessed with kailah - he goes out of his way to express his hatred, its kinda scary. like a serial killer lol

Exactly. Now I can see why a rather good looking guy like him struggle to find women to settle with...

Hunter- Those eyes and that smile 

Odio a este maldito cabrón !! Coño de puta madre !! 
Que feo endogámico muchacho ! >_<

Good competitor but such an annoying twat. Bring us back Anthony instead Sad

Odio a este maldito cabrón !! Coño de puta madre !! Que feo endogámico muchacho ! >_<Good competitor but such an annoying twat. Bring us back Anthony instead Sad

So underrated >>>>>>>

I gotta give him props. He killed it in the challenge. But he still ain't all that interesting.

I was expecting him to dominate but I guess those muscles just are indeed big to distract from his shortness...

I don't get the Hunter hate...he's a better competitor than Dario, Nelson & Cory...and Bruno...and Anthony...and Tony...and Theo...and pretty much every Underdog.  If a Challenger can win this it's probably him...if he has stamina to finish a final

I don't get the Hunter hate...he's a better competitor than Dario, Nelson & Cory...and Bruno...and Anthony...and Tony...and Theo...and pretty much every Underdog.  If a Challenger can win this it's probably him...if he has stamina to finish a final

I think he's a pretty good competitpr but idk if we can say for sure he is better than Dario/Shane/and Cory. He is up there though

he's definitely better than cory lmao

kvm1977 wrote:

I don't get the Hunter hate...he's a better competitor than Dario, Nelson & Cory...and Bruno...and Anthony...and Tony...and Theo...and pretty much every Underdog.  If a Challenger can win this it's probably him...if he has stamina to finish a final

I think he's a pretty good competitpr but idk if we can say for sure he is better than Dario/Shane/and Cory. He is up there though

I dont think there's any question he's better than Cory & Dario.  Maybe Nelson will prove to be better.  Cory disappoints again & again.  Dario's never shown any athletic ability

Please keep personal attacks to a halt

Dario is mad underrated. Never shown any? C'mon now lol.  Yeah thinking about it only two underdogs I would say are close to Hunter are Shane and Dario. I like to think Cory is better than he actually is

Dario is mad underrated. Never shown any? C'mon now lol.  Yeah thinking about it only two underdogs I would say are close to Hunter are Shane and Dario. I like to think Cory is better than he actually is

Cory ain't bad. People just don't like him so they shit on his preformance. I'll admit he didn't do so hot tonight but most of the cast flopped on this mission really.

But yeah. Dario has Merit too as does Nelson. But I do think Hunter is better than them and right under Shane.

Dario is mad underrated. Never shown any? C'mon now lol.  Yeah thinking about it only two underdogs I would say are close to Hunter are Shane and Dario. I like to think Cory is better than he actually is

I have yet to see Dario do anything athletic.  Just being honest.  He's not Danny Dias or anything but he's not an athlete.  Hunter's a best athlete.  Hunter might be Derrick K 2.0 but less entertaining.

Also, the personal attacks are overboard.  Like I said, I don't get the hate

Eddie1378 wrote:

Dario is mad underrated. Never shown any? C'mon now lol.  Yeah thinking about it only two underdogs I would say are close to Hunter are Shane and Dario. I like to think Cory is better than he actually is

Cory ain't bad. People just don't like him so they shit on his preformance. I'll admit he didn't do so hot tonight but most of the cast flopped on this mission really.

Truthfully I was led to believe Cory was going to be elite.  He's solid, not great.

Out of all the male underdogs, Hunter has the best chance to be an elite Challenge competitor

Debut Album wrote:

Eddie1378 wrote:Dario is mad underrated. Never shown any? C'mon now lol.  Yeah thinking about it only two underdogs I would say are close to Hunter are Shane and Dario. I like to think Cory is better than he actually is

Cory ain't bad. People just don't like him so they shit on his preformance. I'll admit he didn't do so hot tonight but most of the cast flopped on this mission really.

Truthfully I was led to believe Cory was going to be elite.  He's solid, not great.

Yeah. He's not elite. But I do think he has potential to be a above average competitor.

I think Nelson, and Hunter are 1/2 with Cory/Shane coming in as 3ish. Let's not forget Shane was top 6 on both battle of the sexes seasons and let's not forget BOTS2 was top 3 best male competitive cast all time. As for Hunter I'm not saying his personality is anywhere near Derrick's. However, from a competitive standpoint I see Derrick in him. He's probably never going to be the top 1-2 males on the show, and he'll probably never win an individual season. But from a daily mission standpoint, and a team standpoint the kid is an asset. If he's good in eliminations too then he's headed for Derrick K status tbh. 

lol at Nelzzzon being at 1/2. He's shown that he isn't as good as y'all hype him up to be, but I guess whatever helps y'all sleep at night or whatever.

I'd say 1. Hunter, 2. Cory, 3./4. Nelzzzon, 3./4. Shane, 5. Potato Head.

Pages