The Challenge: Invasion- Ashley Kelsey

218 posts / 0 new
Last post

she seems sweet and i like her a lot but shes not THAT gorgeous. body wise shes on point but the other three champion girls probably have prettier faces. shes got a jennifer aniston thing going on...looks healthy, nice body, good hair, but face aint all that 

LOVED seeing her...nice to see someone so positive...some call it quiet / boring but I say it's refreshing. Doesn't hurt that she's absolutely gorgeous too. We'll see her again Wink

She put a hell of a fight in the elimination. Imo she would have beaten Camila but not Cara or Laurel 

She put a hell of a fight in the elimination. Imo she would have beaten Camila but not Cara or Laurel 

She put a hell of a fight in the elimination. Imo she would have beaten Camila but not Cara or Laurel 

yeah i think she pretty much knew at elimination noms she was going home

Ive liked her since SD2, she seems really nice and like many have mentioned its refreshing imo. She got fuckall of camera time tho lol.

I need her back

I need her back

YES

I honestly think Ashley is an amazing competitor! Unfortunately she went against CM in a physical elimination... only Laurel would've beat CM in that. I hope she gets another chance to prove herself!

I need her back

I need her back

PinkRose wrote:

I need her back

Yaaaaaas welcome to the Ashley Kelsey club!!! 

She put a hell of a fight in the elimination. Imo she would have beaten Camila but not Cara or Laurel 

At the very least she stood a chance against Camilla. 

cool chick

I need her back

I need her back

She was just a 1 Hit Wonder

Boring for tv but cool chick

She seems soo in love and happy with Dario

LOVED seeing her...nice to see someone so positive...some call it quiet / boring but I say it's refreshing. Doesn't hurt that she's absolutely gorgeous too. We'll see her again Wink

I was indifferent to Ashley before the season, but now I think she has potential to be great on Challenges. This format obviously did not favor her, but I can see her doing really well. Nice to see a normal, level-headed, positive influence on the show like her, Cohutta, Landon, etc. sometimes.

Female version of Cohutta IMO, she even made Dario likeable and more relevant than usual.

Female version of Cohutta IMO, she even made Dario likeable and more relevant than usual.

This is so true! She managed to make Dario so likable this season. And like I said, she must be one amazing woman to have that a dude wanting to go to bible studies with her. lol.

Salute to Dario and Ashley's love. I'm digging this couple.

And yes it's obvious she's attractive in your conventional ways, but to me her personality makes her even prettier.

Ashley and Dario are super cute together. 

She really is the female version of Cohutta.  So likeable,  so intelligent and overall just a good person.   Need her to come back

Camille wrote:

I just watched the After Buzz episode with her and Dario and I have to say they are couple goals! Ashley is one hell of a woman. She refused to sleep with Dario on the challenge (I think she was the same way with Zach on their season). And now she's got this former player clearly smitten with her and doing bible studies! He said he's never found someone like her before and they would stay up late talking for hours in the challenge house. That is so sweet. Ashley is clearly the type that you wife.

I'm pretty sure Zach was the one resisting her lmao. He was very conservative on RW. I'm actually surprised they never mentoned Zach and Ashley's relationship on Invasion. From what I remember, he was head over heels for her and she was ultimately the one who broke up with him. 

if i was to say the bolded the keyboard warriors of vevmo would hate on me so i'm glad you said the above statement. but yeah everything you said is correct. 

She deserves to come back. 

Female version of Cohutta IMO, she even made Dario likeable and more relevant than usual.

NEED DAT ASS BACK ON TV

ROUND OF APPLAUSE BABY MAKE THAT ASS CLAP

gr4pefruits wrote:

Camille wrote:I just watched the After Buzz episode with her and Dario and I have to say they are couple goals! Ashley is one hell of a woman. She refused to sleep with Dario on the challenge (I think she was the same way with Zach on their season). And now she's got this former player clearly smitten with her and doing bible studies! He said he's never found someone like her before and they would stay up late talking for hours in the challenge house. That is so sweet. Ashley is clearly the type that you wife.

I'm pretty sure Zach was the one resisting her lmao. He was very conservative on RW. I'm actually surprised they never mentoned Zach and Ashley's relationship on Invasion. From what I remember, he was head over heels for her and she was ultimately the one who broke up with him. 

if i was to say the bolded the keyboard warriors of vevmo would hate on me so i'm glad you said the above statement. but yeah everything you said is correct. 

She said Zach was acting that way to make himself into the guy her and her family would accept. He was being totally fake on that season. Notice how quick he was to hook up in Challenge houses after their split. lmao. She broke up with him because he turned out to be a totally different person outside the Real World house.

#ICON Ashley Kelsey coming to dominate every season till cancellation! 

Pages