The Challenge: Invasion (Spoilers free)

6584 posts / 0 new
Last post

Lmao my girl gonna drag your favs #Prediction 

Ill read the spoilers cause it will determine if I will be watching this season. I didnt see Rivals 3 spoilers til the end, and I wish I saw them sooner...wouldve tuned out.

Ill read the spoilers cause it will determine if I will be watching this season. I didnt see Rivals 3 spoilers til the end, and I wish I saw them sooner...wouldve tuned out.

Was there anything you liked about Rivals 3?

I didn't even need the Rivals 3 spoilers to know Johnny and Sarah were gonna win it all. Easiest prediction in challenge history.

Diamonds are Forever wrote:

Ill read the spoilers cause it will determine if I will be watching this season. I didnt see Rivals 3 spoilers til the end, and I wish I saw them sooner...wouldve tuned out.

Was there anything you liked about Rivals 3?

Wes at the reunion. That's really it. At least bloodlines I got to see Abram.

I'm done at the possible person lmaoooo

Tomorrow/Wednesday is going to be a shit show. As long as The Queen is apart of it all as well....

Floored. But it's proof MTV is ready to branch out and stop being repetitive (assuming it ends up being true).

This also makes the Champion/Challenger dynamic interesting. This person isn't a champion, but I feel like they easily could have been. Especially on the last season they did.

.

trishelle? 

Graphik wrote:

I'm done at the possible person lmaooooTomorrow/Wednesday is going to be a shit show. As long as The Queen is apart of it all as well....

Floored. But it's proof MTV is ready to branch out and stop being repetitive (assuming it ends up being true).This also makes the Champion/Challenger dynamic interesting. This person isn't a champion, but I feel like they easily could have been.

Lmao my girl gonna drag your favs #Prediction 

Queen Ashley 

I see

robin..?

Robin, Ace, Adam?

gamer73 wrote:

Lmao my girl gonna drag your favs #Prediction 

Queen Ashley 

Now I'm scared that she's the one challenge13 is talking about :/ I didn't dig much about her this time because I figured she was a shoe-in. 

I just know Lisa Fletcher is that fucking deal right now lol come on in & clean up the bullshit Justin Booth created.

Robin or Adam aren't a weird casting choice IMO. This fucker is for real blowing my shit if they're on lol

It'd be too good to be true for it to be Jenna C lmao so I'm hoping Ashley K. 

Has anyone guessed the right person yet?

This seems fun, so I'll try my best Smile

 

A) Who will end up going to film season 29?

1) Will someone out of Bruno, Dario, Devin, Hunter, Bananas, Nate, Tony, Zach, Ashley K, Ashley M., Averey, Camilla, Cara Maria, Kailah, Jenna C, Laurel, Marie, LaToya, Sylvia drop out at the last second or being cut before filming?.
3 points for each correct person that will drop out, 3 points in total if you predict that no one drops out and you are correct

Laurel and Marie

2) Name four (besides the ones already named) people that will definitely be going! 2 points for each correct prediction!

Vince, Amanda, Nia and Nicole Z.

3) How many old schooler (Seasons before The Duel) will do this season? And if so, who will it be? If correct predictions that old schooler will do one (2 points), correct name an additional 2 points.

1 - Derrick

4) How many AYTO people will do this season? (2 points for every correct prediction, name and number)

6 - Dario, Devin, Hunter, Nate, Simone, Amanda

5) Name three people that you’d wish will do this season! (This is more like a dream question to find outif there will be any surprises) – Each correct prediction four points!

Cooke, Cohutta, Abram, Cory, Sarah, Jamie Banks (But only to hear Cara Maria call him "Cous" all the time)

6) Will there be any replacements? Each correct prediction two points, if you guess the replacement right, you get additional four points!

Yes, Abram and Riley.

7) Are you excited for this season?

Yes Smile

Will you watch this season?

Yep

 

Location

1) In what part of the world (continent) will the main challenge season be filmed? Remember Africa is a continent, not a city! 3 points for correct part, 5 additional points for correct location!

I'll take a risk and say that It'll be filmed in Europe

2) Where will the final be? (5 points for correct location)
Eastern Europe

C) Theme
 

1) Will this season be a team, individual, pair or a mixed  (like Free Agents) challenge? (3 points for correct prediction)

Teams

2) Name two people that will definitely be part of the same team/pair (If you think this season will be individual, emphasize it) (5 points for correct prediction)

Johnny D. and Cara

3) Will there be a complete new format? Three points for correct prediction

Yes

 

D) Challenges

1) Name five people that you think will win the most daily challenges (Two points for each correct prediction)

Johnny, Cara, Ashley K, Camila and Derrick

2) Name five people that you think won’t win any daily challenge? (Two points for each correct prediction

Sylvia, Bruno, Theo, Kailah and Nate

3) Who will be the rookie (2 or less challenges) that will get the furthest?5 points for correct prediction?

Ashley M.

4) Name three people that will definitely reach the final? 3 points for each correct prediction

Cara, Ashley M, Derrick 

5) Who will have to go in to the most elimination rounds (Female and male)? 4 point for each correct prediction

Johnny D and Ashley M

6) Name two people (a female and a male) that will win the most elimination rounds? 4 points for each correct prediction.

Johnny D and Ashley M

7) Will there be someone that won’t have to go into a single elimination round but will reach the final? If so, name that person (2 points if yes/no is right and four additional points for correct name)

Yes, Cara Maria and Derrick

Who will be the first one eliminated? (4 points for correct prediction)

Sylvia and Theo

9) Who will be send home right before the final (4 points for correct prediction)

Johnny D and Camila

 

E) Entertainment

1) Who will have the most confessionals? (7 points)

Johnny and Cara

2) Who will hook-up on camera? (6 points for correct pair)

Zach and Jenna, Hunter and Ashley M, Camila and Devin, Latoya and Theo

3) What will be a storyline of this season? (4 points)

Everyone vs. Johnny D

4) Which rookies (name a male and a female) will have the most confessionals? (4 points for each correct prediction)

Ashley M and Devin

5) Will there be a physical contact? Who will it be? If there won’t be any physical and you predict this way, you only get 2 points, if you predict there will be one, 3 points, for each correct fighter you will get 6 points

There will be between Zach, Bruno or Tony. Pick any combination of them.

6) Who will be involved in a screaming argument? 3 points for each correct prediction

Camila, Simone, Ashley M, Devin, Tony, Nate, Zach, Marie, Cara, Johnny B.

7) Will there be person that will be send home? What will be the reason for it (Fight, Accident, Family emergency, quit)? If there won’t be anyone that gets send home/leaves and you predict this way, you only get 2 points, if you predict there will be someone, 3 points, for each correct name you will get 6 points

Tony, Bruno

Will Bananas do the first toast? 2 points if correct

No

9) Will Sarah be able to scream “This chances everything!”? 2 points if correct)

No, but there will be definitively a moment that "will change everything"

10) What will be the name of this season? (five points if correct)

The Challenge: Last chance

Final question: WHO WILL WIN THIS SEASON???? (10 points if correct)

Vets

My guess would be someone from the original Vegas. Like Arissa. Unless we are getting a random Karamo sighting lol.

Maybe if people will participate in the purpose of the thread I'll give another hint Kiss 2

It'd be too good to be true for it to be Jenna C lmao so I'm hoping Ashley K. 

Nah let her stay so they can realize she's the better blonde & throw Jenna to the curb.

Hmmm ok well let's think of one time challengers who almost won:

Arissa, Shavonda, Irulan, Zach Mann, Steven?

Maybe if people will participate in the purpose of the thread I'll give another hint Kiss 2

fuck you

i started writing out answers for the thread, but just said fuck it. 3 classes today, im not doing anymore school work

Lmao y'all quit. 

Tomorrow they are taking a long fun flight to Asia.

No idea about the country yet.

Probably the Philippines or some shit lol

They are longgg overdue for Japan though. Or India.

Asia? Yaaas.

Damn I almost chose Asia in the prediction post.

Pages