The Challenge: Champs vs. Pros - No Guts No Glory

270 posts / 0 new
Last post

Awww, CT really does love Wes.  Either that or he just wants to go home & nap really bad.

ughhhhh @ Camila making the final

That Wes and CT moment was cute. I love that they remained friends.

That Wes and CT moment was cute. I love that they remained friends.

My baby Gus Cray 2

Darell won his pole heat atleast in thaf mission. 

Don't really remember but didn't he face off Louie? This show was very easy to slide to the end. Not knocking anyone for it but luckily Lolo, Wes and Ashley went into all the eliminations so a lot of people got to skate by. 

wutzrenzi wrote:

I like this but not as final mission/eliminationCara we already know you're picking CT

You dont get to pick your partner. Whoever wins for the champ guy gets paired with Cara

Well there was some sort of picking in this confusing ass shit, guess it wasn't Cara but Camila instead.

I feel so bad for Lolo.  She really wanted it.

Ok Im mad Louise didn't make it. And Lolo not making it is a damn travesty. Now I am pissed it came down to this. Lolo is already a GOAT female challenger in the hall of fame. I'd sure as hell put her above Camila in that greatest challenger special LOL. Even with just one 6 episode showing. She's a legend. 

Lolo and Louise >>>>> Lindsey 

Darell snd cara please

Lolo and Louise >>>>> Lindsey 

I'm pissed now because I literally would've preferred Lolo/Louise and Gus over Lindsay/Kam and the only one I'm rooting for is Wes, who is partnered with Camila. UGH such a good season with a disappointing end.

GO THE FUCK AWAY CAMILA

Camila talking about Wes needs to be humble. Like she's one to talk 

I wonder if the regular challenge will ever have a person as big but good as Kam.

I'm pissed now because I literally would've preferred Lolo/Louise and Gus over Lindsay/Kam and the only one I'm rooting for is Wes, who is partnered with Camila. UGH such a good season with a disappointing end.

GO THE FUCK AWAY CAMILA

Just realized. This is Fresh Meat II the sequel for Darrell and Cara. Time for redemption!

This gonna be ROUGH on Cam

well a champs team is gonna win zzzzzzzzzzzzzzzzz

Camila better not make the final next season. 

Also this is the most underwhelming episode ever. Victor Kruz has no enthusiasm at all

Darell and cara please

Honestly not the teams I expected in the end. Definitely thought Gus and Lolo would make it. Though Lindsey is beautiful and I'm happy she's there. Glad Darrell and Wes are there but eh at cara and Camilla especially.

CAmila and Wes are destroying

How is Cara struggling. Isn't this her life? Wes isn't even in shape. 

Cara holding back Darrell like FM2

Cara is slowing Darrell down 

Having Fresh Meat 2 flashbacks right now...

Dammitt Cara doing this to Darrell again! Haha. Why does she always flop with him?

Pages