The Challenge: Champs vs. Pros - A Cold Day in Hell

147 posts / 0 new
Last post

Cara rooting for Gus :D 

Was Nany vs Theresa on the special.....that was an iconic elim

It looks like they are showing it on next weeks special.

MalikOnFleek wrote:

Was Nany vs Theresa on the special.....that was an iconic elim

No the special was a joke. It featured anything and everything involving john ct cara camila and jenna

It got #1 right

Gus is sooo cute!! Really liked that Gus and Cara moment<3

Honestly these pros are some cool ass people. I'm glad they did this special.

They are really tryna pay my girl dust because she's done with them lmfao ......all these specials are full of jenna, camilla and johnny Im MF tied

Diamonds are Forever wrote:

MalikOnFleek wrote:Was Nany vs Theresa on the special.....that was an iconic elim

No the special was a joke. It featured anything and everything involving john ct cara camila and jenna

It got #1 right

Brad and abe? Ct vs TYler and Jonny? CJ and Zach?

This elimination was from Rivals 3. GO GUS!!!!!!!!!

Louie's hair lol

 

But can Gus please become a regular? 

The Backpack!

He is the greatest mine though? Dumbass is saying dumb stuff like he did on FA.

Cara trying to give puzzle help...LMAO

What's the point of the damn elimination if everybody just helping them smh

What's the point of the damn elimination if everybody just helping them smh

Katie almost won Sliders on Gauntlet 3 because of it

Ashley trying to quit again? Come onnn

Ashley trying to quit again? Come onnn

yep, I like Ashley, but it feels like she tries to quit every season. She is strong, she got this.

I love Ashley but she should never say that she wants to quit like come on girl, you won Invasion last season!

I didn't get to see what's happening next episode except Ashley wanting to quit again, can someone recap please? 

And Wes did nothing in this eliminations lmao ( thnx CT ), happy that Jordan went home

 

I'd assume they're going to do some sort of Bloodbath to get things down to the Finalists

Ashley probably had a flash back to that crawling elimination

For a second i thought Gus's boyfriend was actually Gus lol. They looked quite similar. It might have just been the lighting though.

I didn't get to see what's happening next episode except Ashley wanting to quit again, can someone recap please? And Wes did nothing in this eliminations lmao ( thnx CT ), happy that Jordan went home 

Just that there's a twist, Ashley saying "she's not doing this", Kam being a beast in the challenge

I was just starting to like Ash M as well ... Im tired of this 'im going to quit' show she puts on every season. 

Priink wrote:

I didn't get to see what's happening next episode except Ashley wanting to quit again, can someone recap please? And Wes did nothing in this eliminations lmao ( thnx CT ), happy that Jordan went home 

Just that there's a twist, Ashley saying "she's not doing this", Kam being a beast in the challenge

Lmao I saw Kam running and flying in the sky before hiting the ground I was like WTF

Bruh this episode was kind of boring. The only things I liked was that Gus/Cara moment, Darrell cursing , and Lolo trying to mess up the champs on the challenge 

Wow shocker Ashley M having another meltdown...yet she is a legend... LMAOOOO

Ashley trying to quit again? Come onnn

Wes is the love of my life<3333

Did Ashley ever try to quit on rivals 3? I don't remember.

Did Ashley ever try to quit on rivals 3? I don't remember.

I skimmed through that one myself so i wouldnt know.

Did Ashley ever try to quit on rivals 3? I don't remember.

No, except the Jamie situation she was calm if I remember

Pages