The Challenge: Burn Book (Spoilers)

2094 posts / 0 new
Last post

I'll say...Graphiks favorites > HTs flop squad

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"Get with the winning team, ho!" - Joseline Hernandez

I'll say...Graphiks favorites > HTs flop squad

I bet my flop squad has more elimination wins, challenge wins, and better personalities than any one of Graphik's pile of hasbeens. 

Im here for Camila dragging any day. It's sickening seeing casuals being a fan of her.

Tbone123 wrote:

I'll say...Graphiks favorites > HTs flop squad

I bet my flop squad has more elimination wins, challenge wins, and better personalities than any one of Graphik's pile of hasbeens. 

The Kang has more wins than all of your favs combined. 

The Queen's elimination wins >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ALL of your favs.

What would GBOGH have been without Queen CeeJai?

What would Hollywood have been without The Chosen One?

Let's even get into the other networks, like Queen of VH1, Nicole "Hoopz" Alexander winning 2 completely different types of shows. Or Queen Seven running BGC as the Silent Assassin beating bitches silly.......

I roll with winners, legends, top dogs, stars, QUALITY.

Now SIT! And SEETHE! Blum 3 :p 

HonestTea101 wrote:

Tbone123 wrote:I'll say...Graphiks favorites > HTs flop squad

I bet my flop squad has more elimination wins, challenge wins, and better personalities than any one of Graphik's pile of hasbeens. 

The Kang has more wins than all of your favs combined. The Queen's elimination wins >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ALL of your favs.What would GBOGH have been without Queen CeeJai?What would Hollywood have been without The Chosen One?Let's even get into the other networks, like Queen of VH1, Nicole "Hoopz" Alexander winning 2 completely different types of shows. Or Queen Seven running BGC as the Silent Assassin beating bitches silly.......I roll with winners, legends, top dogs, stars, QUALITY.Now SIT! And SEETHE! Blum 3 :p 

Hoopz is high quality trash. Everyone knows damn well motherfucking New York should have won or even my personal favorite Goldie. You can sit and zip your pants up because "The Queen" is NEVER coming back! Sip on that boo boo! :p 

Tbone123 wrote:

I'll say...Graphiks favorites > HTs flop squad

I bet my flop squad has more elimination wins, challenge wins, and better personalities than any one of Graphik's pile of hasbeens. 

None of Graphik's faves has lost in 2 seconds in an elimination I bet...

I do not count exiles, and neither should y'all since you dont recognize bananas exile wins. Quite hypocritical!!!

I do not count exiles, and neither should y'all since you dont recognize bananas exile wins. Quite hypocritical!!!

True.

But I bet none have lost to Avery/Johnny..

Graphik wrote:

HonestTea101 wrote:

Tbone123 wrote:I'll say...Graphiks favorites > HTs flop squad

I bet my flop squad has more elimination wins, challenge wins, and better personalities than any one of Graphik's pile of hasbeens. 

The Kang has more wins than all of your favs combined. The Queen's elimination wins >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ALL of your favs.What would GBOGH have been without Queen CeeJai?What would Hollywood have been without The Chosen One?Let's even get into the other networks, like Queen of VH1, Nicole "Hoopz" Alexander winning 2 completely different types of shows. Or Queen Seven running BGC as the Silent Assassin beating bitches silly.......I roll with winners, legends, top dogs, stars, QUALITY.Now SIT! And SEETHE! Blum 3 :p 

Hoopz is high quality trash. Everyone knows damn well motherfucking New York should have won or even my personal favorite Goldie. You can sit and zip your pants up because "The Queen" is NEVER coming back! Sip on that boo boo! :p 

But did she win tho? DID SHE WIN DOE? That is the question of the hour! Flavor of Love AND I Love Money, 2 in a row!

The Queen will come back exactly when she's ready & not a second sooner! But she currently prefers to spend time cheffing up 7-star meals for the wealthy elite of Atlanta, including the Mayor!

mickeyflo24 wrote:

Jenna cheated on Zach during bloodlines so i don't get why she doesn't get any hate for that. she hooked up with Vince which was confirmed not only on here but on Facebook as well. Debut Album is right females get away with more sympathy in terms of relationships than males do. 

she hooked up with Vince on RIVALS 3 not Bloodlines. How else would Sara be witness to it? 

even if she did do it on Rivals 3 that wouldn't make it any better really. that still counts as cheating. 

Diamonds are Forever wrote:

mickeyflo24 wrote:Jenna cheated on Zach during bloodlines so i don't get why she doesn't get any hate for that. she hooked up with Vince which was confirmed not only on here but on Facebook as well. Debut Album is right females get away with more sympathy in terms of relationships than males do. 

she hooked up with Vince on RIVALS 3 not Bloodlines. How else would Sara be witness to it? 

even if she did do it on Rivals 3 that wouldn't make it any better really. that still counts as cheating. 

sure but she only did it after your boy cheated on her and acted like she didn't exist. But keep defending him. 

AYTO TALKING SHIT ON TWITTER.

Now Normally I'm not someone who cares about shit talking but these AYTO clowns are getting really entitled and thirsty and it's getting me triggered. Just recently Adam from AYTO Season 1 who's been on The Challenge was talking about how MTV casts weak ATYO and that how they should pick strong ones so that they would dominate...LOLno. Only thing you fucks would dominate is each other in a big ass Orgy. Then he later says he would run through everyone on the show...Didn't you lose to fucking Johnny(Portland) THEN lost to Backpack on Exile? LOL have several seats. Then a dozen other people from AYTO are supposely shitting on The Season 30 cast...First of all the cast is good, Second of all you're asses aren't gonna get on the show by bitching and compalining about the show you so desperatley want to get on. If they want you they'll call you, simple as that. Not all of you fuckers are gonna get on.

What they need to be doing is supporting Second Chances..you know, their own fucking challenge show where they'll probably have more of a shot to get on so that they'll have another avenue to get in RTV but no..they'd rather sit there and complain about The Challenge. And really when you think about it AYTO people have options...The Challenge or Second Chances..RW people sure don't have that. Why are they whining?

Simply put AYTO need to shut the hell up and know their fucking place.

 

 

 

 

AYTO TALKING SHIT ON TWITTER.Now Normally I'm not someone who cares about shit talking but these AYTO clowns are getting really entitled and thirsty and it's getting me triggered. Just recently Adam from AYTO Season 1 who's been on The Challenge was talking about how MTV casts weak ATYO and that how they should pick strong ones so that they would dominate...LOLno. Only thing you fucks would dominate is each other in a big ass Orgy. Then he later says he would run through everyone on the show...Didn't you lose to fucking Johnny(Portland) THEN lost to Backpack on Exile? LOL have several seats. Then a dozen other people from AYTO are supposely shitting on The Season 30 cast...First of all the cast is good, Second of all you're asses aren't gonna get on the show by bitching and compalining about the show you so desperatley want to get on. If they want you they'll call you, simple as that. Not all of you fuckers are gonna get on.What they need to be doing is supporting Second Chances..you know, their own fucking challenge show where they'll probably have more of a shot to get on so that they'll have another avenue to get in RTV but no..they'd rather sit there and complain about The Challenge. And really when you think about it AYTO people have options...The Challenge or Second Chances..RW people sure don't have that. Why are they whining?Simply put AYTO need to shut the hell up and know their fucking place.    

Thank you for this. Honestly. Truly

Didn't PR say they act like they have higher celebrity status than they do and some are hard to bargain with to appear on the challenge?

Didn't PR say they act like they have higher celebrity status than they do and some are hard to bargain with to appear on the challenge?

Oh yeah..I forgot about this shit. Supposedly some of them have agents and shit now...LOL! Tragic! They think they're superstars now. You motherfuckers are on a TV show that don't even get a million followers on a network that noone gives a fuck about. Their asses will be doing porn soon enough.

3-DAY FINAL.

*Cory looks so hot in that pic. Sexy King <3*

Can someone please explain to me why the fuck the final of Invasion is not 1, not 2, but 3 FUCKING DAYS? that is waaaaaaaaaaaay to much. all for what? $100,000? That's too fucking low for the lenth of the this final. Granted it's still money but still...Y'all better bump that shit up to half a milion or something. Not to mention that this will be like what...3 episodes more we gotta watch? As if this season wasn't dragging on enough. First they started making these damn finals crossfit central, then they decided to make this shit dumb by making them stay up all night for a 5-minute head start and extending this shit to 2 days, NOW they extend the damn shit to 3 days? It's too much. THey need to go back to how the old finas were done. Constant running and stoping to do tasks along the way. And make the shit ONE DAY AND ONE EPISODE. And make the shit less hard..these are RTV Folk. Not Navy Seals/Army Troops.

MTV needs to scale back on these finals. End of Story.

I hate that the challenge started including "Are you the one" castmembers.

I hate that it's the same tired people over and over like Johnny, Camilla ect.

I miss more vets and I'm glad Darrell and others have come back.

I still miss Tina, Veronica, Coral, Rachel, Tonya, Beth, Julie, Emily, Derrick, and more

It's actually kind of boring also. All they're doing is 3 mini-finals every day.....nothing wrong with mini-finals at all but this doesn't even seem that hard compared to the finals on other seasons.

Yeah what could have been a very solid season for me was ruined by this 3 day final. I'm already bored and just want the winner to be revealed already. 

Indeed this is the first final that I felt I wouldn't be struggling as much if I had to do it with them lol. It just sucks that they are trying to inovate and pull so many twists that their formats and finals are all over the place. In the last 3 challenges they haven't really nailed any format what so ever and after Exes 2 everything has been tragic. They had a good cast for these season but the format it self sucked. 

Cory's delicious furry chest makes up for all his flops.  

I don't Burn a lot of people so if do you did something to deserve it.

And my next entry is on

The Camilanator

 

 

Now i said Camilanator because there are really 2 Camila's on the show. One thats somewhat enjoyable (even thats stretching it) and the extra ass camera hoe. Everyone refers to her ass this bad ass brazilian bitch but idk what show they're watching because all i see is her walk around and make a fool of her self. She hasn't had any iconic 1-liners and i never even her good insults come out of her mouth. 

 

She tends to pick fights with guys (who can't do anything) or girls that she thinks she can beat if it goes there. On this past reunion all Camila did was twerk (horribly) and get in Amandas face, and she still got mushed. I'm sorry but i thought you were a bad ass bitch? If someone put their hand in my face i'm putting my fist in theirs. Amanda has touched her 2 times but Camila has done nothing. She is more willing to punch a window and throw a chair. 

 

I need some bad bitches to come and show her what's up. She would have NEVER gotten in Nia's face like that. Why? Because she knows better. Thats why i want Nia back because Camila needs to remember who the real bad bitch is. Camilanator > anNialator. Everyone hypes her up as this "Camilanator" when all i see is a pathetic brazilian baby trying to look tough. She is so hype with Amanda but where was that energy when Nany slapped your head on Free Agents? 

 

She is a decent competitor but don't make her out to be what she isn't.

This thread got a shout out on The Invasion Reunion <3.

*I know they weren't talking about this thread btw. Just Bullshitting*.

Camilanator < anNialator.

 

Didn't you mix the math sign? I believe u wanted to say that Nia was > Camila therefore u got it mixed. But I agree with u. She looked stupid on the reunion and she had no arguments against Amanda, i never want to see a Rivals team with them because Amanda deserves better. Camila is one of the few cast members that I've grown to dislike even more. She hypes herself for being a champ when she hasn't been close to winning one since forever. Invasions she only got the final because Laurel and Cara both messed up. And the format allowed her to reach that far. But yeah she sucks. Love how she didn't deny when Amanda talked about her fucking Vince lol. Camila as much as i respect women seems the kind of girl to get passed around "the lockerroom" and John probably told his cousin how easy she was lmao. 

Quote:

Camilanator < anNialator.

 Didn't you mix the math sign? I believe u wanted to say that Nia was > Camila therefore u got it mixed. But I agree with u. She looked stupid on the reunion and she had no arguments against Amanda, i never want to see a Rivals team with them because Amanda deserves better. Camila is one of the few cast members that I've grown to dislike even more. She hypes herself for being a champ when she hasn't been close to winning one since forever. Invasions she only got the final because Laurel and Cara both messed up. And the format allowed her to reach that far. But yeah she sucks. Love how she didn't deny when Amanda talked about her fucking Vince lol. Camila as much as i respect women seems the kind of girl to get passed around "the lockerroom" and John probably told his cousin how easy she was lmao. 

No they used it right. They were saying Camila is less than Nia (Camila < Nia). Which would be the same as Nia is greater than Camila (Nia > Camila)

xHollyangel wrote:

Quote:Camilanator < anNialator.

 Didn't you mix the math sign? I believe u wanted to say that Nia was > Camila therefore u got it mixed. But I agree with u. She looked stupid on the reunion and she had no arguments against Amanda, i never want to see a Rivals team with them because Amanda deserves better. Camila is one of the few cast members that I've grown to dislike even more. She hypes herself for being a champ when she hasn't been close to winning one since forever. Invasions she only got the final because Laurel and Cara both messed up. And the format allowed her to reach that far. But yeah she sucks. Love how she didn't deny when Amanda talked about her fucking Vince lol. Camila as much as i respect women seems the kind of girl to get passed around "the lockerroom" and John probably told his cousin how easy she was lmao. 

No they used it right. They were saying Camila is less than Nia (Camila < Nia). Which would be the same as Nia is greater than Camila (Nia > Camila)

I made the quote and corrected it, the original one (from AshtonMartin) is like Camila > Nia 

I did do it wrong lol ¯\_(ツ)_/¯

I did do it wrong lol ¯\_(ツ)_/¯

Haha no big deal either way we got your point and it was an excellent point.

Kinda pressed today so this one will be a dozie.

CAMILLA-REVISITED!

When we last left off this bitch was being a complete and total pain in the ass to watch on Rivals 3. She had the audacity to cry when she got Tony as a parter, Freak out and bitch for no reason,  get ultra pissy when Backpack fucks with her(to be fair Backpack is a bastard but still), then getting sent home due to her and Tony being a Toxic ass team. Then goes on to make a video where she claims that she's done..

Welp that video was full of shit because the bitch came back in horrid fashion on the Next Season which was Invasion and this bitch was probably the most awful she's ever been. Like I don't know if she just decided to turn the bullshit up to 100 or what but damnit she outdid herself this season in a way that just amazed the hell out of me. Shit. She got a majority of the people on this site to hate her fucking guts whearas this girl was so loved before. I mean I remember the days when people would argue with me about her and how she was so good for this show(Peep Camilla's Free Agents Thread. Good Times). Oh how times changed!

Let's look at how she turned up the shittiness on Invasion.

1. She never takes ANY responsibilty in anything she does. I remember when she first got there she was talking about how she and Tony were on Rivals 3 and how TONY was the fuck up. Bitch YOU also were just as bad as he was and that's why BOTH of you got kicked off. Both of y'all were just way too damn Volatile and toxic to remain on that season. Own up to your shit. Fast Forward to the final where she and Cory were doing the puzzle. Now I love Cory but the boy is as dumb as rocks so the smart thing here is to have Camilla figure out the puzzle and tell him what to put where. does this happen? No. She freaks out and blames him in the confessional. Once Again You fucked up just as much as he did. Own it and move on.

2. Vet Entitlement. She gets upset that CT Votes for her to go in the fortess early in the season. If there is one thing I hate on this show is how people who have decieded to make this show thier job take so much offense to the fact that someone would target them in a  fucking GAME SHOW WHERE MONEY IS ONE THE LINE! You are not special and you aren't immune to the workings of the game. I mean if there's anyone that should know this it should be her goofy ass given that she gets voted in and sent home in MORE THAN HALF THE SHOWS SHE'S BEEN ON. But this one doesn't even surprise me given she's shown shades of this in the past. On Seasons 2 she hads the audacity to say that the newer people that were dominating the game didn't deserve to be there given how they were playing the game which...Bish Whet? First of all bitch YOU didn't deserve to be there given that you're not even Fresh Meat...you know THE TEAM THAT YOU'RE ON!! Then on top of that you won't do what's necessary to keep your ass in the game because you think you're so above the newbies that you should just walk to the final without doing shit. Fuck. You.  Then on Bloodlines she gets pissy that her sister gets voted in knowing that it had more to do with getting rid of her than it did her sister. Bitch Bye.

3. She acts like she's this big bad player/champion. I remember one scene on Invasion that she was telling some of the new kids how she would play the game..like bitch first of all where do you get off thinking that you some big mastermind? Backpack is a piece of shit but one thing you cam say is that he can play this game and play it well. Camilla? lolno. You only won ONCE and that was mainly because of Backpack. Had you been with any other guy on Exes 1 aside from maybe Mark or CT you would've been toast. Not to mention that you almost always go home either early or mid-way. If you're so game savy then how come you can't keep your ass out of eliminations? I mean you should work on that before you start telling others ANYTHING.

The Camillinator-First off what a stupid fucking name. Second of all, this pathetic ass alter ego this bitch pulls out when she gets drunk is just...not entertaining in the least. This especially showed this season when she went against Amanda again. She jumps into the argument Laurel/Amanda has and gets dragged. Then later on the ho then starts shaking her ass like it's some kind of unbotherd saying. Did the same shit on The Reunion when she got called out for fucking Vince when he had a girl.

The Final. She Irritated me. She acts like she would be so good had she did it alone then later on says that she can't do it alone. then later on in the final there is this part where they had to canoe to the next checkpoint or whatever on day 3 this bitch screams her head off THE WHOLE TIME not keeping calm in the slightest. It's amazing how noone told her to shut the fuck up during that(would've made things worse probably but still).

Now this is a bit independent of Invasion but she has a real tendency to fuck with guys who are in a relationship..Backpack/Wes/Vince and now Tony. Now I know the guys are in the one in the relationships and it's up to them to stay faithful but at the same time Camilla really needs to respect folk's relationships and close her legs to taken men.

Oh and one more thing I forgot to mention...The fact that despite everything he's done to her she's still up Backpack's ass and will NEVER go against him. Peep Champs vs Pros where she votes Darrell for some dumb fucking reason. And then not to mention that on every show she's always on his side..Like I know the man has his virginity but have some respect for yourself.

And you know what makes all this worse? MTV is pushing this pathetic trainwreck as the face of this show...so now we'll have to put up with this girl's shit for many more seasons to come. 

I'll end this just like I ended the first Camilla entry...

RETIRE YOU FUCKING BITCH!!!!!!!!!!!!

Lmao you feel good now DA?

Edit : inb4 halim coming to defend her

Pages