The Challenge: Battle of The Exes 2- Thomas Buell and Hailey Chivers

229 posts / 0 new
Last post

Hailey winding up and clocking Tom>>>>

How are fans of sahwho and whoinka gonna say Hailey is useless 

How are fans of sahwho and whoinka gonna say Hailey is useless 

whonika I SCREECHED!

Give Hailey a chance! She can be our new gen Katie!

How are fans of sahwho and whoinka gonna say Hailey is useless 

No

No

boy bye

Mr. Hauserman wrote:

I like Hailey because she resembles a normal person. Not on the show for fame or shit.

Exactly. Having all Camila, Sylvia, and Nia like personalities and no normal/boring people would be so excessive. A good cast needs a couple fun normal people who arent crazy. Kind of like Devyn, Mitch(bloodlines), Orlana, and Chey

So is Hailey normal/boring or is she the next Katie?

Yall make up your minds.

So is Hailey normal/boring or is she the next Katie?Yall make up your minds.

lol

Hailey is that bitch. That's what she is. All her fake fans can exit because I've been here since day one.

All in favor for haters dismissal say "I"

So is Hailey normal/boring or is she the next Katie?Yall make up your minds.

Hailey was a nice presence & a lowkey good competitor.....wouldn't mind seeing her again but I'm not expecting it with so many new girls on the scene.

All in favor for haters dismissal say "I"

Ok dis plagiarism.

Only thing I remember about Thomas on the Challenge is being afraid of Abram and getting chocked by Vince.

Hailey is that bitch. That's what she is. All her fake fans can exit because I've been here since day one.

Oh

LurkerNoMore wrote:

Hailey is that bitch. That's what she is. All her fake fans can exit because I've been here since day one.

Oh

Pages