Are You the One?: Generic Thread

191 posts / 0 new
Last post

sooo shanely an cam not a thing ? tht was fasttayis pretty but she has an awful personality  . . 

I think Shanley actually brought the two of them together lol 

really ? odd

So on Taylor's live last night her and cam were sucking face I was legit shook bcuz I thought he was with shanley but I'd say him and Taylor are more each other's type so 

So on Taylor's live last night her and cam were sucking face I was legit shook bcuz I thought he was with shanley but I'd say him and Taylor are more each other's type so 

i saw that.. they were all so bombed. And Tyranny kept bashing Mikala which is just unnecessary you don't even know the girl. 

Taylor ain't got no type clearly. 

Amanda calling out Ryan is still THE top moment in this shows history. Dont @ me

ehaden23 wrote:

So on Taylor's live last night her and cam were sucking face I was legit shook bcuz I thought he was with shanley but I'd say him and Taylor are more each other's type so 

i saw that.. they were all so bombed. And Tyranny kept bashing Mikala which is just unnecessary you don't even know the girl. Taylor ain't got no type clearly. 

Tyranny is the definition of a hater. 

Tyranny's toad looking ass and Taylor's average white girl looking ass are just jealous of my bitch Mikala. Mikala got curves and shes a genuinely good person when those other 2 whores are bitchy, needy, and hateful. Like bitch gtfoh

ehaden23 wrote:

So on Taylor's live last night her and cam were sucking face I was legit shook bcuz I thought he was with shanley but I'd say him and Taylor are more each other's type so 

i saw that.. they were all so bombed. And Tyranny kept bashing Mikala which is just unnecessary you don't even know the girl. Taylor ain't got no type clearly. 

Amen...#TeamMikala 

Tyranny is proving to be the type of woman I would never ever associate myself with. She was lucky to get a good edit on AYTO.

Best looking male and female each season imo

Dre and Coleysia

Garland andTyler A.

Connor and Cheyenne

Prosper and Victoria

Eddie and Alicia 

EDDDDIIIEEEEE???

EDDDDIIIEEEEE???

what i dont think the mikes are all that like u ppl think

HonestTea101 wrote:

EDDDDIIIEEEEE???

what i dont think the mikes are all that like u ppl think

Yeah, but Eddie? Andre, Ozzy, even Tyler were much better looking.

There was something that bothered me about Eddie and I couldn't put my finger on what it was until the reunion. Then it hit me: he just had this zombie look on his face, like there was absolutely nothing going on in that brain of his. He also sounded very inarticulate, which made him so unattractive to me.

Eddie is cute but FAR from being the best looking guy of his season. Tyler, Ozzy, Michael Cerasani were all cuter than him.

DA FUCK with Prosper being the best looking guy from AYTO4, LOL ! The 2 Cam, Stephen, Asaf were WAY MORE better looking than him.

Asaf more attractive than Prosper? I don't think so, lol. The other two are just about right.

For me, though, its..

AYTO1: Scali/Ethan & Jacy/Paige (we're talking about looks, not relevancy. eyeroll.)
AYTO2: Layton/Pratt & Christina/Shelby
AYTO3: Devin/Hunter & Hannah/Chelsey
AYTO4: John/Cam & Julia/Nicole (to me, Nicole was normal looking, and I found that attractive)
AYTO5: Mike/Ozzy (even Michael/Hayden) & Alicia/Kam

Omg @ finding Chelsey attractive. 

Omg @ finding Chelsey attractive. 

Bye. You probably find SnaggleTooth.. I mean Britni.. attractive.

Honestly, the other girls just didn't stand out to me lmaoo

oh I forgot about Chey lmaooooooo

gamer73 wrote:

Omg @ finding Chelsey attractive. 

Bye. You find SnaggleTooth.. I mean Britni.. attractive.Honestly, the other girls just didn't stand out to me lmaoo

Agree ! Britni is just... alright. She's not the type of girl you would say she's drop dead gorgeous like Cheyenne or Madison.

Kayla

Paris

Kayla

Kaylen

Gianna

actually Nicole is tied with Kaylen too, Nicole was gorgeous af

Chelsey is sexy, and thiiiiick. Man I wish she was on the challenge, but she's too chill. And her going off and kayla is one of my favorite things about season 3.

Outside of Alicia and Tori, who from seasons 4 and 5 is likely to get a call for 31?

Outside of Alicia and Tori, who from seasons 4 and 5 is likely to get a call for 31?

Nobody.

el_greco wrote:

Outside of Alicia and Tori, who from seasons 4 and 5 is likely to get a call for 31?

Nobody.

Lol. Some of them are getting on. Now that Gio is supposedly a liability I don't feel like anyone is a lock. If I had to guess Cam K, John, and Julia from S4 and Tyler and Taylor from S5 would be the most likely

Outside of Alicia and Tori, who from seasons 4 and 5 is likely to get a call for 31?

Season 4 : Morgan, Cam K. (for some reason) and maybe Francesca (for the early boot spot)
Season 5 : Michael H., Tyler, Taylor and Hannah. 

This is not what and who I want to see (except Michael ♥) but those who could most likely be on from these seasons.

.......Chelsey

Why are people so thirsty for Alicia and Julia? Both are basic ass bitches who on their own are boring, personality-less only made semi interesting by the people around them. 

Why are people so thirsty for Alicia and Julia? Both are basic ass bitches who on their own are boring, personality-less only made semi interesting by the people around them. 

Alicia is messy so that could make for good TV drama but Julia is boring and basic so she can stay home.

Only messy because she'll go for any guy. Honestly her disregard for other females is gross. She's a bad competitor also. 

Pages