Scripted Television: Generic Thread

1694 posts / 0 new
Last post

HBO's Big Little Lies premiere was so good!!!! I love a good murder mystery Smile

Bitch what don't you watch?? Lol

202mitch wrote:

HBO's Big Little Lies premiere was so good!!!! I love a good murder mystery Smile

Bitch what don't you watch?? Lol

a lot of stuff ahahaha.. but I mostly watch Netflix Originals, HBO, some FX, HTGAWM, and The Challenge. Good TV (the first 3) and then two trash tv shows lol 

new Ryan Murphy series

HBO's Big Little Lies premiere was so good!!!! I love a good murder mystery Smile

 

I loved it too... but then I looked up spoilers from the novel. Oops.

i can't resist spoilers but then I end up not watching it afterward.(minus the challenge obvi)

202mitch wrote:

HBO's Big Little Lies premiere was so good!!!! I love a good murder mystery Smile

 I loved it too... but then I looked up spoilers from the novel. Oops.i can't resist spoilers but then I end up not watching it afterward.(minus the challenge obvi)

jeez lol no patience Blum 3 i'm gonna let the mystery reveal itself on the show haha it's only like 7 episodes

Does anyone watch The Magicians? I'm watching the first season on Netflix right now and like it a lot. It's like Harry Potter. Lol

just finished rewatching season 2 of glee and now im on season 3. damn i miss this show Sad i would love if the cast could reunite for an album of some sorts lol

new Ryan Murphy series

Jessica Lange>>>>> My girl needs to come back to AHS and slay my existence Sad

Bryan Fuller... i miss Hannibal so much, but i'm glad you're bringing your style to this new show!! Can't wait!!! @Lurker

American Gods premieres tonight ✌️

I'm really over the CW and their bullshit shows. They all start off so strong and midway turn so cheesy and crappy just plain stupid. I won't be watching anymore of their shows.   The D.C. Universe needs a new home.

But Crazy Ex-Girlfriend and Jane The Virgin are still great!

American Gods premieres tonight ✌️

Damn I missed it.

LurkerNoMore wrote:

American Gods premieres tonight ✌️

Damn I missed it.

i heard there was a lot of man meat in it... i'm intrigued

I heard between American Gods and the orgy on The Leftovers there was A LOT to look at.

I heard between American Gods and the orgy on The Leftovers there was A LOT to look at.

yeah the last leftovers had male full frontal for the first 3 mins or so. and there was a whole cruise ship orgy... it was quite the interesting episode hahaha

That Stranger Things trailer was FUCKING LIT. Like I can't stop watching.

That Stranger Things trailer was FUCKING LIT. Like I can't stop watching.

BOTH OF THEM WERE LIT!!! i'm internally screaming over and over when i watch them lol

The Emmys are a joke.

The Emmys are a joke.

Has anyone watched The Gifted on Fox? I’m a huge X-men fan but I can never get into any tv superhero shows like Marvels Netflix, Gotham, Flash etc. so I was wondering if it is worth trying or not.

Did anyone watch the premiere of  "The Resident" on Fox? I love Emily VanCamp and Matt Czuchry from Revenge and The Good Wife but honestly, haven't watched a show on network TV (besides reality shows) in a couple years. 

Did anyone watch the premiere of  "The Resident" on Fox? I love Emily VanCamp and Matt Czuchry from Revenge and The Good Wife but honestly, haven't watched a show on network TV (besides reality shows) in a couple years. 

I haven't watched it yet but I heard it was trash. I'm gonna give it a try because I'm obsessed with Emily but I'm not expecting much

Bacchus wrote:

Did anyone watch the premiere of  "The Resident" on Fox? I love Emily VanCamp and Matt Czuchry from Revenge and The Good Wife but honestly, haven't watched a show on network TV (besides reality shows) in a couple years. 

I haven't watched it yet but I heard it was trash. I'm gonna give it a try because I'm obsessed with Emily but I'm not expecting much

 

Dammit, I wanted it to be good! I might watch anyway as well. 

It is cheesy with every hospital TV trope being run through again.  It's trying to be Grey's with House and a bit of Scandal. 

I found it reasonably entertaining. I might try episode 2. Just don't expect this show to be cleaning house at the Emmys next year. It's a time waster if you have time and like the leads. 

I just realized HBO ordered Lovecraft Country straight to series. >>>>>>>>>>

Definitely going to be an incredible show.

I was so upset that the Sarah Michelle Gellar show, Ringer, was cancelled. I was really enjoying it. And I'm still pissed that Glee is moving to Thursdays because I already watch way too many shows on Thursdays.

The haves and haves not >>>>>>>>>>>>

Westworld S2 trailer tonight on the Superbowl!!!

Pages