Are You The One

369 posts / 0 new
Last post
Shanley/Chris should have been casted. There is tension, they had a real relationship, Shanley was the star of the show, and she won pretty much all the challenges. I know there challenges were stupid but it shows she is competitive. When does this air?
I think a week before season 2 premiered, not sure.
A preview from the upcoming special of are you the one.http://on.mtv.com/1mc08emI would rather have shanley and Chris on the next challenge they have a lot of bad blood and should have been interesting to watch
Ummmm noooo I'm happy they're not on their. They picked the right teams. Chris isn't very confrontational like Shanley so them being together could have gone great and we saw a lot of drama or really bad and we got nothing but two people kinda avoiding each other. I didn't know the second break up was so bad though.
They pick the right teams, but Shanley hates chris it wasn't just for the special and she can be a little crazy so it would be drama for sure on her part lol
I'm so confused by this. I didn't follow any of them on twitter (and i'm especially avoiding it now that The Challenge is filming and I don't want spoilers) and I know Chris & Shanely had issues at the reunion but after that I always assumed they were together living happily ever after. Now all of a sudden they hate each other AND Shanely who HAAATED Simone the entire season is now friends with her? 
I'm so confused by this. I didn't follow any of them on twitter (and i'm especially avoiding it now that The Challenge is filming and I don't want spoilers) and I know Chris & Shanely had issues at the reunion but after that I always assumed they were together living happily ever after. Now all of a sudden they hate each other AND Shanely who HAAATED Simone the entire season is now friends with her? 
I don't really think they hated each other. Simone was just happy that they got a match and she was celebrating about that, it wasn't personal. Now, I understand how Shanley must have felt. It just was a BIG misunderstanding.
I'm so confused by this. I didn't follow any of them on twitter (and i'm especially avoiding it now that The Challenge is filming and I don't want spoilers) and I know Chris & Shanely had issues at the reunion but after that I always assumed they were together living happily ever after. Now all of a sudden they hate each other AND Shanely who HAAATED Simone the entire season is now friends with her? 
Shanley/Simone didn't hated each other they had arguments, but to my understanding they were pretty cool even when they were filming together.  Shanley/Chris after the reunion things went dark between them by what i heard.
 
  I'm so confused by this. I didn't follow any of them on twitter (and i'm especially avoiding it now that The Challenge is filming and I don't want spoilers) and I know Chris & Shanely had issues at the reunion but after that I always assumed they were together living happily ever after. Now all of a sudden they hate each other AND Shanely who HAAATED Simone the entire season is now friends with her? 
Shanley/Simone didn't hated each other they had arguments, but to my understanding they were pretty cool even when they were filming together.  Shanley/Chris after the reunion things went dark between them by what i heard.
Wasn't there the Paige pictures and stuff?
I'm so confused by this. I didn't follow any of them on twitter (and i'm especially avoiding it now that The Challenge is filming and I don't want spoilers) and I know Chris & Shanely had issues at the reunion but after that I always assumed they were together living happily ever after. Now all of a sudden they hate each other AND Shanely who HAAATED Simone the entire season is now friends with her? 
  Honestly, Shanley looks like she's just looking for attention to me. It looks like she couldn't milk the "star-crossed lovers" thing much longer without it getting boring, so she went the "he's a psychopathand I'm scared of him" road. That's classy, attacking his character, making it really hard to defend himself. It's a very smart move, actually. Her whole delivery, especially the last line ("It got creepy. real fast") seemed rehearsed. Something about her always irked me. Don't get me wrong, she's great tv and I would love to see her on a Challenge, but she's not someone I would associate myself with.
So last night's special was good, but here are my thoughts on it all.  Congraulations to Ethan and whatever her name is, but like I'm not feeling this. They're to young and have only known each other for a year and now they are having a baby and getting marry.... it's to much IMO. I've never been one for super young people getting married and having babies so fast.  Chris is annoying as fuck! Still is. Poor Shanley. I've grown to like her and she needs to let him go for good because he's a bum! Ashleigh and Joey right? Still irrelevant! Simone is still EVERYTHING! Never a dull moment with her. Love that! I'm happy she called Ethan and that girl out too! That girl is fake, she always was which is why she is "That girl".  Is Ryan gay? I think so. This whole Adam & Ryan thing was hilarious. What Paige said to Kayla was hilarious. Brittany is extra-- she can go and I'm actually dreading the fact she may be on future shows. Her voice and the way she carries herself bothers me. Like bitch did you really do push ups in the club smh  I'm gonna miss the season 1 cast they were great. This season 2 cast looks dusty and bad, but we'll see. 
So last night's special was good, but here are my thoughts on it all.  Congraulations to Ethan and whatever her name is, but like I'm not feeling this. They're to young and have only known each other for a year and now they are having a baby and getting marry.... it's to much IMO. I've never been one for super young people getting married and having babies so fast.  Chris is annoying as fuck! Still is. Poor Shanley. I've grown to like her and she needs to let him go for good because he's a bum! Ashleigh and Joey right? Still irrelevant! Simone is still EVERYTHING! Never a dull moment with her. Love that! I'm happy she called Ethan and that girl out too! That girl is fake, she always was which is why she is "That girl".  Is Ryan gay? I think so. This whole Adam & Ryan thing was hilarious. What Paige said to Kayla was hilarious. Brittany is extra-- she can go and I'm actually dreading the fact she may be on future shows. Her voice and the way she carries herself bothers me. Like bitch did you really do push ups in the club smh  I'm gonna miss the season 1 cast they were great. This season 2 cast looks dusty and bad, but we'll see. 
  I really want to see this episode! Sounds interesting but I can't find it anywhere. Weird?
I've never been one for super young people getting married and having babies so fast. 
Co-fucking-Signed.
Was the dude who was a match for Coleysia even there? Lol Joey got at least one confessional.
The whole Adam and Ryan situation was hilarious. Adam & Shanley are my favorites from the show.
Binged watched season 1 and I have to say that I enjoyed this show.  The cast was perfect. My favs were Simone, Shanely, Paige, Amber, Ethan, Wes, Adam, and JJ. I hated Kayla, Scali, Brittany, and Chris T. The others were insignificant to me. I kinda wish they didn't give them those freebies towards the end. I also wished they explained more on why people were matches like Ashleigh and JJ.
Ethan is so hot lol 
I just watched the baby special (it's on mtv.com if anyone's looking for it) and here are some of my thoughts.     Ethan and Amber. Can they just fade into oblivion and never come back to my tv screen again?  I thought that proposal on reunion was cringeworthy (whenever a guy proposes on camera it's just crap, and Amber was trying too hard to look surprised), but I wasn't ready for how desperate for attention they actually are. It seriously looks like MTV were the first people they called as soon they found out about the pregnancy. Jacy even wrote on her blog that she found out about Amber being pregnant from production despite being friends with them. Letting them film the ultrasound and the whole "finding out the sex of the baby on camera" was just sad. I know it's a reality show, but they're worse than Danny and Melinda at this point. I hope they live happily ever after, but never ever appear on tv again, but who am I kidding? Let's get ready for the wedding special next year.   Chris T.: and this is why I don't do drugs. I thought Shanley was overacting in the sneak peek, but the guy looked really creepy.   Ryan is cute and adorable. I like the fact that he's so open about his feelings and doesn't need to put on a tough act to be a man. He is comfortable enough to just be himself, which I think is a very attractive quality. Which brings me to Adam. I'm sorry, but you're not attractive enough to act the way you do. People keep saying Brittany is crazy for following him, but I think he's the one with the problem. He's obviously leading her on, he enjoys the attention she gives him while he degrades her constantly. He comes off as extremely insecure, and it's a huge turnoff.   Was anyone else there? I didn't notice.
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
Chilling.
Chilling.
Da fuq?
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
Chilling.
Da fuq?
Lmaoo if you watched the special I am pretty sure Chris T said it about 100 times. He's chilling. Chilling. Why can't everyone see I am chilling? He's a nut.
Chris T/Shanley would be great TV if they would have been on exes 2 lol I am chilling, I used to think he was hot....After last night he lost his magic
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
Chris T/Shanley would be great TV if they would have been on exes 2 lol I am chilling, I used to think he was hot....After last night he lost his magic
Lmfaooooo!! Omg it's the opposite for me! Didn't care for him on ayto but now I think the kid is so funny because of how seriously ridiculous he is. I wish they were on exes because they are the most legit but I am happy with Adam and britt! Plus JJ and Simone are interesting as hell. I can't wait to see them!!!!!
Chris T/Shanley would be great TV if they would have been on exes 2 lol I am chilling, I used to think he was hot....After last night he lost his magic
Agreed, he seemed so weird last night and didn't look as good. "I'm just chilling" I CAN'T
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
Lmao without their engagement and pregnancy Ethan and Amber would be mad irrelevant. I just don't really like them? Especially Ethan for making Kayla look so bad (she didn't need his help haha) but he is just ugh to me. At least Adam is an up front douche.
I personally thin Ethan is so hot, hottest guy for me this season lol but both Ethan/AMber are attention hungry. Dislike crazy Kayla so much
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
I personally thin Ethan is so hot, hottest guy for me this season lol but both Ethan/AMber are attention hungry. Dislike crazy Kayla so much
Ethan is too short for me Sad he has a great face though! And I really didn't like Kayla at alllllllll! Especially because I used to adore Ryan but I felt bad for her in the Ethan situation :/.
Lmao without their engagement and pregnancy Ethan and Amber would be mad irrelevant. I just don't really like them? Especially Ethan for making Kayla look so bad (she didn't need his help haha) but he is just ugh to me. At least Adam is an up front douche.
Lol I watched it online & everytime they popped up I'm like "who the hell cares?" Simone clowned them at their own baby shower lmao!
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
Lmao without their engagement and pregnancy Ethan and Amber would be mad irrelevant. I just don't really like them? Especially Ethan for making Kayla look so bad (she didn't need his help haha) but he is just ugh to me. At least Adam is an up front douche.
Lol I watched it online & everytime they popped up I'm like "who the hell cares?" Simone clowned them at their own baby shower lmao!
Lmfao right!!?? I was over them, they dragged down the entertainment. Simone stole the show and JJs roast was on point!!
Finally found the episode! Woah I just realised how pretty Paige is. I didn't find her that pretty on the show and she was kinda quiet but with the red lipstick and stuff she looks so so so pretty. But what's the deal with Scali and Jaycee? They bleeped the whole thing.   
Most of the cast hates Paige but she is really pretty. I think Scali and Jaycee are cute together. I wish they would date. It sounds like they were getting serious and then Scali screwed her over because he didn't want a long distance relationship but now she is moving to New York.
Finally find the episode! Woah I just realised how pretty Paige is. I didn't find her that pretty on the show and he's was kinda quiet but with the red lipstick and stuff she looks so so so pretty. But what's the deal with Scali and Jaycee? They bleeped the whole thing. 
I had to watch that fragment several times and I'm not sure, but I think what JJ said is Jacy and Scali had sex on the plane back from Hawai. Jacy got angry because nobody was supposed to know about it.
JamieFire (not verified)
Anonymous's picture
Haha I think she gave him an hj on the plane :x

Pages