The Challenge XXX: Dirty 30 - Amanda Garcia

248 posts / 0 new
Last post

I have to say I am very impressed with the way Amanda is able to out smart huge physical threats.  Her elimination loses are nothing to be sad of, Jenna has half a foot and probably 20 pounds on her, and almost beat Nicole in a competition catered to Nicole's strenth.  She showed AMAZING strategy and IMO would be INSANE in a final.  I didn't really care for her too much until this season when I really warmed up to her.  I hope she comes back a little bit stronger because I think with her brains she would be a HUGE threat!

All of this. I thought that Nicole and Jenna would be able to take her out easily since she's so tiny but she gave them both a fight and really impressed me in those match-ups. I would love to see Amanda make a final. 

shes basically 100 pounds soaking wet so im proud that she always puts up a fight, but does anyone find it wierd that they let jenna kick the shit outta her, I thought kicking in eliminations were not allowed lol, i was scared after she fell in the water she wasnt able going to concieve children lol

Wish she was in the Invasion final instead of NICole cause she would have had Camila in tears even More after She beat her 

Wish she was in the Invasion final instead of NICole cause she would have had Camila in tears even More after She beat her 

I'm almost positive she could win a season, she was incredible on Invasion.

I think she has been great on every season she's been on, and if she were in a final she would at least get second place maybe even the Rivals 3 final (since it wasn't really athletic, just running.) The only reason she lost in rivals was because of the people telling kellyanne to copy her/nelson. Then again I'm glad she went out like she did on rivals because I feel she would have quit because of her father's illness, and it's good she was there because who knows what would have happened to him otherwise.

Wish she was in the Invasion final instead of NICole cause she would have had Camila in tears even More after She beat her 

That would've been glorious. She would've given Ashley a run for her money too. 

She'll be a champ if she trains right she's already a master strategist she just needs the muscle. ❤️

She'll be a champ if she trains right she's already a master strategist she just needs the muscle. ❤️

I love her. I think she shouls consider putting on like 10 pounds of muscle though.

I love her. I think she shouls consider putting on like 10 pounds of muscle though.

A Camila stan that likes Amanda?! I must be hallucinating...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 

She made Camila relevant<3

I'm gonna miss my girl Amanda so much. But honestly, her being done quick is more legendary than staying around for 10 challenges. 

We never deserved her Sad

I'll miss Amandageddon she was everything and more. :/ #Queen

I'm gonna miss my girl Amanda so much. But honestly, her being done quick is more legendary than staying around for 10 challenges. 

THIS !!! I'm so sad tbh

Deserves to end on a much better note

Dirty 30 has been lame without her and Ashley. 

The Kailah/Ashley/Amanda alliance could have been everything. 

Dirty 30 has been lame without her and Ashley. The Kailah/Ashley/Amanda alliance could have been everything. 

Dirty 30 has been lame without her and Ashley. 

THIS. I truly do not give one single fuck about this "Jailah" shit.

rwportland2 wrote:

Dirty 30 has been lame without her and Ashley. 

THIS. I truly do not give one single fuck about this "Jailah" shit.

oops not a spoiler thread nvm lol

Trillmanda cemented herself as a modern-day Challenge legend either way so it's all good. All the good ones that came after the Golden Era don't last too long anyway besides Theresa (even then, I don't count the Ms. Fail first half of her tenure, just the Ms. Success 2nd half lmaoooooo)

Dirty 30 has been lame without her and Ashley.

Dirty 30 has been lame without her and Ashley. The Kailah/Ashley/Amanda alliance could have been everything. 

Ugh she'd be in so much drama if she was still there. Her vs Cara, Camila, Jenna, possibly Kailah, Jemmye, and more. 

Queen got her priorities though, cant fault a bitch for having a career driven life.

Ugh she'd be in so much drama if she was still there. Her vs Cara, Camila, Jenna, possibly Kailah, Jemmye, and more. Queen got her priorities though, cant fault a bitch for having a career driven life.

She would have been perfect for putting Camila in her place after have hooked up with Tony.

This season sucks big time without her... Sad

She would have been perfect for putting Camila in her place after have hooked up with Tony.This season sucks big time without her... Sad

She would have been perfect in this challenge. I cant believe those girls let Cara and Camila be final 2.

DanishBoy wrote:

She would have been perfect for putting Camila in her place after have hooked up with Tony.This season sucks big time without her... Sad

She would have been perfect in this challenge. I cant believe those girls let Cara and Camila be final 2.

At the end of the day, she somehow has the last laugh ❤️❤️❤️❤️

Pages