Real World Seattle: Bad Blood - Bad Blood No More

405 posts / 0 new
Last post
Real World Seattle: Bad Blood - Bad Blood No More

The roommates live it up for their final days in the house and hope to end the experience on a positive note. Katrina and Anna stand up to Peter for his angry and controlling behavior towards Jenn.

Anika her moment to shine

Can't wait to watch Katrina scare the shit out of Jennifer. 

Can't wait to watch Katrina scare the shit out of Jennifer. 

and miss that punch? #OOPS

Let me find out Katrina dragging bitches this episode. ☕

gamer73 wrote:

Can't wait to watch Katrina scare the shit out of Jennifer. 

and miss that punch? #OOPS

cause of security. if not jenn would've gotten clocked Smile

Security grabbing Queen Katrina by the legs making her miss the punch smh

HonestTea101 wrote:

gamer73 wrote:Can't wait to watch Katrina scare the shit out of Jennifer. 

and miss that punch? #OOPS

cause of security. if not jenn would've gotten clocked Smile

I mean she swung so she missed her only shot. 

Jennifer Geoghan Alliance™

Jennifer Geoghan Alliance™

I don't see why their needs to be sides or teams? This ain't Twilight.

Both Jenn and Katrina brought it. Anna the only one who took a L.

I don't see why their needs to be sides or teams? This ain't Twilight.Both Jenn and Katrina brought it. Anna the only one who took a L.

Ok you're with the winning team. 

Katrina and Jenn>>>> Anna is DUST!

Queen Kiki

Who is ready to watch the booklet version of hulk ripping his shirt off and screaming at girls lol

that bottomcorner pic of jenn and peter. smh clowns

Lol Katrina was really trying to snatch Jenn up in that one pic before getting tackled.

She bout it bout it.

 

Meanwhile Anna was sitting over there looking lost AFTER she just got shoved into outer space.

Meanwhile Anna was sitting over there looking lost AFTER she just got shoved into outer space.

Katrina may be about that Queen life but Anna still looking as tragic as ever. 

Peter preys on weak females. Him and Anna would've never worked out. Katrina would've shut all that shit down.

Peter preys on weak females. Him and Anna would've never worked out. Katrina would've shut all that shit down.

Honestly if Katrina wasnt there Anna and Peter would be just the same as Jenn and Peter. She'd probably be stupid enough to stay with him too. 

the.trillest wrote:

Peter preys on weak females. Him and Anna would've never worked out. Katrina would've shut all that shit down.

Honestly if Katrina wasnt there Anna and Peter would be just the same as Jenn and Peter. She'd probably be stupid enough to stay with him too. 

Doubt it! Anna was never really into Peter and would have been done with him the moment he screamed at her, clearly like it was shown on the last episode she doesn't tolerate that bs and she knows the red flags of abuse. Anna can be sometime annoying and petty, but she wouldn't have let a guy treat her like crap.

 

I don't see why their needs to be sides or teams? This ain't Twilight.Both Jenn and Katrina brought it. Anna the only one who took a L.

Jenn took an L by getting so worked up from the Wicked Sisters. She's a tragedy. 

Gucci Mane wrote:

I don't see why their needs to be sides or teams? This ain't Twilight.Both Jenn and Katrina brought it. Anna the only one who took a L.

Jenn took an L by getting so worked up from the Wicked Sisters. She's a tragedy. 

omfg i forgot about that LMAO!

Okay I watched the clip, and all I gotta say is Katrina is really TTG (Trained to Go). 

Jenn was shook when she thought Trina wasn't bout to pop off. But Anna weak as fuck for not defending herself and letting her sister do everything. ✌

gamer73 wrote:

Gucci Mane wrote:I don't see why their needs to be sides or teams? This ain't Twilight.Both Jenn and Katrina brought it. Anna the only one who took a L.

Jenn took an L by getting so worked up from the Wicked Sisters. She's a tragedy. 

omfg i forgot about that LMAO!

Still waiting for Katrina to pee on herself lmaoooo Jenn friends that fabricate those stories to post on here got me hype up over nothing

HonestTea101 wrote:

gamer73 wrote:Can't wait to watch Katrina scare the shit out of Jennifer. 

and miss that punch? #OOPS

cause of security. if not jenn would've gotten clocked Smile

that punch was weak ass fuck anyway. weak swing 

everyone says Jenn is overhyped but so is Katrina. i mean first off who swings like that!!? That's not how you throw a punch lol. 

how was Jenn shook. Jenn was clearly going to go after Katrina as well. 

Jennifer Geoghan Alliance™

I just looked at an old thread and am floored at Hardbittens comment about Jennifer lmaoooo

I just looked at an old thread and am floored at Hardbittens comment about Jennifer lmaoooo

Lmfaoo yeah. I changed up real quick.

I did the same with Jenna.

I loved how as soon as they fought security dives at them to stop it. Yet let's all be remembered of the Nia/Avery fight

Pages